התרגשות ובכי

הרב לסרי במסר מיוחד לעם ישראל

הרב מיכאל לסרי, מתייחס אל פטירתו הטרגית של בנו שמעון יוחאי ז"ל אשר טבע בים שבוע שעבר בעיצומו של חג השבועות. "הרב משמח הלבבות" בסרטון מרגש לקראת שבת בהעלותך (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הרב לסרי,משמח הלבבות, על בנו שטבע. (צילום: כיכר השבת. וידאו באדיבות.)
לקראת שבת פרשת בהעלותך מתייחס הגאון רבי מיכאל לסרי, ״הרב משמח הלבבות״, המקרב יהודים לתשובה, אל פטירתו הטראגית של בנו שמעון יוחאי ז״ל שטבע לפני שבוע בדיוק כשירד לטבול בחוף ימה של אשדוד בערב שבת קודש ונפטר בעיצומו של חג השבועות:
בדיוק בפרשה הזאת, בהעלותך את הנרות, זיכה אותי הקדוש ברוך הוא בזכות שאין כמוה בעולם.
אנו יושבים שבעה על בני היקר שהיה צדיק בפני עצמו. השם נתן והשם לקח. רוב האנשים שואלים תמיד למה השם לקח אבל הם לא שואלים אף פעם למה השם נתן.
תודה להקב״ה על 21 שנים שהנשמה הזאת הייתה אצלך ואנחנו מודים להשם על כל רגע ורגע שהוא היה איתנו. הוא היה צריך להתחתן אחרי חג השבועות אבל בא הקב"ה וחיתן אותו ביום חג השבועות שזה יום החתונה הגדול ביותר בעולם ואחר כך ישבנו שבעה שאצלנו זה שבע ברכות, אנחנו יודעים שה׳ עושה את הדבר הטוב ביותר בעולם.
מי שלא מתכונן ומקבל בהפתעה יכול להתרסק אבל אנחנו התכוננו כי העולם הזה זה עולם התלאות הכל צריך לקחת נכון, כל דבר בחיים שלכם אם תיקחו אותו נכון אתם האנשים הכי מאושרים.
אנחנו מודים להקב״ה על 21 שנים שהוא היה איתנו וממשיכים להודות שלקח אותו בצורה כל כך מופלאה בחג הגדול ביותר לעם ישראל בדיוק ביום שנפטר דוד המלך והבעל שם טוב, זה הזמן הכי חזק שיש בעולם. תודה רבה לך אלוקים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר