"הרב'ה הנאצי"

הצהרת תובע נגד "המורים המתעללים" מהמוסד התורני בת"א

הקהילה התורנית בתל אביב ששולחת שנים רבות את ילדיה למוסד הלימודים, עדיין מזועזעת מפרשת ההתעללות בתלמידים מצד אנשי הצוות החינוכי • הבוקר, הוגשה נגדם הצהרת תובע (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

הפרקליטות הגישה הבוקר (ראשון) הצהרת תובע לבית משפט השלום בתל אביב נגד ארבעת המורים ומנהל בית הספר התורני בתל אביב לקראת הגשת כתב האישום נגדם בגין תקיפת קטינים ועבירות תקיפה חמורות. כמו כן, אושרה בקשת המשטרה להאריך את מעצרם עד ליום שלישי, כשבתוך חמישה ימים צפויה פרקליטות מחוז תל אביב להגיש נגדם את כתב האישום החמור.

כזכור, לפני כשבוע דווח כי בתום חקירה סמויה שניהלה ימ"ר תל־אביב, נעצרו חמישה מורים במוסד תורני בתל־אביב בחשד שבין השנים 2010–2005 ביצעו עבירות אלימות והתעללות קשות בתלמידים בגילאי 6-7.

החקירה נפתחה לאחר שילדים שלמדו בעבר בבית־הספר, וסובלים כיום מפוסט־טראומה ומטופלים בידי פסיכולוגים ואנשי מקצוע, החלו לשתף פעולה ולחשוף את שעבר עליהם. כ־30 ילדים גוללו מסכת קשה של התעללות שחוו בבית־הספר. רוב המעשים יוחסו לחשוד המרכזי שהיה מורה דומיננטי, ועל פי החשד גם התעלל באכזריות בתלמידיו ותקף אותם במהלך השיעורים, ובשיחות אישיות.

התלמידים סיפרו לחוקרים שהחשוד המרכזי – שכונה בפיהם "המורה הנאצי" משום שהיה מתעלל בהם לשם ההנאה על בסיס יומיומי – נהג בין השאר לצבוט אותם בגופם, ואסר עליהם לצאת לשירותים במהלך השיעורים עד שעשו את צרכיהם במכנסיים. הילדים סיפרו שכאשר ילד התנהג שלא כשורה הוא היה מכה אותו בחגורה על עור חשוף, ובמקרים אחרים היה מכניס אותו לתוך מקרר במסדרון.

ארבעת המורים האחרים שנעצרו גם הם, חשודים שהכו את התלמידים לאחר שאלה לא נשמעו להם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר