מאבק הסמינרים

מרן הגראי"ל שטיינמן הורה להמשיך להשבית את כיתות ט'

איגוד הסמינרים הודיע למנהלים על המשך השבתת כיתות ט' כמחאה על שיבוצן של תלמידות על ידי הרשויות: "בהוראת מרן הרב שטיינמן פתיחת שנת הלימודים בכיתות ט' ברחבי הארץ נדחית" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מרן הרב שטיינמן, ארכיון (צילום: מנדי הכטמן)

המשבר מול משרד החינוך והרשויות המקומיות מתעצם: בשעה אחרונה (מוצ"ש) שיגרו בהנהלת איגוד הסמינרים הודעת מייל למנהלי המוסדות, בה נכתב כי בהוראת מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן, פתיחת השנה לכיתות ט' בסמינרים נדחית עד להודעה חדשה.

"לכבוד מנהלי התיכונים "בית יעקב", חברי האיגוד - שלום רב" נאמר בהודעה, "כהמשך להודעתנו הקודמת בהוראת מרן הרב שטיינמן שליט"א לעת עתה פתיחת שנת הלימודים בכיתות ט' ברחבי הארץ נדחית. בברכה, יצחק אוסטרליץ".

יצויין, כי מנהלי הסמינרים מאשימים את הרשויות המקומיות בהתערבות בשיבוץ ללא התייעצות עימם ובכפייה, כשבמקביל לכך גם במשרד החינוך לא מסייעים לדבריהם לפתרון הבעייה.

ל"כיכר השבת" נודע כי ביום חמישי האחרון נועדו נציגי מנהלי הסמינרים עם מנהל המחוז החרדי איציק זהבי, אולם לא נרשמה במפגש פריצת דרך.

מנגד, גורמים חרדיים טוענים כי בסופו של דבר יימצא פתרון והמשבר ייסגר בדרך זו אחרת. "סמינרים חרדיים לא שבתו מעולם וגם לא ישבתו. אין סיבה שהמסורת הזאת תשתנה" טענו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר