בפעם האחרונה

שעתיים לפני שנפטר החברים באו לנגן ניגון אחרון • צפו

המוזיקאי החב"די, ר' ראובן מרנץ ז"ל נפטר לאחר מחלה קשה בערב יום הכיפורים, שעתיים לפני פטירתו הגיעו הנגנים בתזמורת בה ניגן ושרו את הסולו הקבוע שלו • מרגש ומעורר (חרדים)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: יחיאל שדה. וידאו: באדיבות מנחם הרמן)

"אנחנו עדיין בהלם, רוב הנגנים בתזמורת לא ידעו בכלל שראובן חולה", מספר ל"כיכר השבת" הגיטריסט והזמר, מנחם הרמן, שעבד במשך 30 שנה עם הנשפן ראובן מרנץ ז"ל שהלך לעולמו לאחר מחלה קצרה יחסית בערב יום הכיפורים בגיל 57 בלבד והותיר אחריו 15 יתומים רובם עדיין לא נשואים.

"הלכנו לבית החולים כמה מהנגנים ושרנו לו את הסולו שהוא היה מנגן תמיד בכל חתונה. כשחזרתי קיבלתי פתאום הודעות "האם ראובן נפטר" כעסתי מאד, מה אתם מבלבלים את המוח השנייה הייתי אצלו בבית החולים והוא בחיים. זאת הייתה הפתעה קשה ולא צפויה", מספר הרמן.

מרנץ והרמן באירוע

"ראובן היה אדם מיוחד שתמיד דאג לעשות טוב ולעזור. בכל סיום חתונה הוא היה דואג שכולם התפללו במניין, אלפי חתנים התפללו בזכותו במניין בליל החתונה ותמיד הוא טרח לעשות את מלאכתו הכי טוב שיש", אומר מנחם הרמן ומוסיף כי גם בעת מחלתו שארכה כחצי שנה הוא סבל בשקט והעדיף שאף אחד לא ידע ויסבול בגללו.

"לא כולם במשפחתו ידעו אפילו שהוא חולה, עד לפני חודש הוא עוד ניגן איתנו באירועים ואף אחד חוץ ממני לא ידע שהוא חולה כל כך", מספר הרמן בכאב.

לדבריו, מרנץ היה בעל אוזן חדה לכישרונות והוא זה שהכניס לשוק את הזמרים מנדי ג'רופי ונמואל הרוש, "הוא תמיד רצה רק לעשות טוב ולהפיץ טוב בעולם", הוא אומר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר