פרסום ראשון

אברהם בצלאל ימונה לחבר מועצת העיר ירושלים

יו"ר ש"ס השר דרעי החליט על מינוי אברהם בצלאל לתפקיד חבר מועצת עיריית ירושלים. בשבוע שעבר נפגש בצלאל עם צביקה כהן - בתיווך חיים ביטון - וישרו את ההדורים (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
עושה שלום. אברהם בצלאל וצביקה כהן (יעקב כהן )

פרסום ראשון: יושב ראש ש"ס השר אריה דרעי אישר את מינוי אברהם בצלאל לתפקיד חבר מועצת עיריית ירושלים במקומו של נחמניאל סבן שפרש בחודש שעבר. בשבוע שעבר נפגשו בצלאל ויו"ר הסיעה המקומית צביקה כהן - בתיווכו של חיים ביטון - וישרו את ההדורים ביניהם.

ל"כיכר השבת" נודע כי בשבוע שעבר, עוד לפני שמיכאל מלכאילי קיבל את הבשורה שימונה לחבר כנסת, הגיע אברהם בצלאל לפגישה עם צביקה כהן בכדי לישר את ההדורים ביניהם.

כפי שסוקר ב"כיכר השבת", הקשר בין בצלאל לכהן עלה על שרטון, זאת לאחר שבצלאל שימש כראש לשכת כהן בעירייה עד שהחליט לפרוש מתפקידו.

במהלך הפגישה הגיעו השניים להבנות, ולבסוף כהן אישר את מינוי בצלאל לתפקיד חבר מועצת העיר במקומו של נחמניאל סבן.

יצוין כי מי שתיווך בין השנים והעלה את הרעיון לשבץ את בצלאל כחבר מועצת העיר היה מנכ"ל ש"ס חיים ביטון.

כהן, בראיון לכיכר השבת (צילום ארכיון: כיכר השבת)

בעקבות התפטרות מלכיאלי לטובת חברותו בכנסת, דרעי הבין כי יש להזדרז עם המינויים בעיריית ירושלים בשל מחסור של שני נציגים. לאחר ישיבה שהתקיימה אמש הוחלט למנות באופן סופי את בצלאל לתפקיד חבר מועצת העיר.

באשר לנציג הנוסף שיחליף את מלכאילי - טרם הוכרעה זהותו. ביממה האחרונה היה נראה כי ישראל אוזן הוא המתאים לתפקיד אך הבוקר בכיר בש"ס התבטא כי הנושא ירד מהפרק וכי בשלב זה אין מחליף למלכיאלי אך המאמצים לאתר נציג מתאים נמשכים.

גורם בש"ס אישר את הפרטים ואמר ל"כיכר השבת" כי "בצלאל ימונה לתפקיד בישיבת מועצת העיר הקרובה. בלי אישור של צביקה זה לא היה יוצא לפועל. הם ישבו והגיעו להבנות וחוזרים לימים הטובים. המהלך יצא אל הפועל למרות קמפיין תקשורתי מתוזמן נגד המהלך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר