סייע למטה מלול - וסולק מהישיבה

תלמיד ישיבת אור ישראל בפ"ת עבד ביום הבחירות למען רחמים מלול. כששב לישיבה סולק ממנה משום שעבד נגד הגראי"ל

חיים מן | כיכר השבת |

הבחירות ברחובות חלפו עברו, וכבר קמו אלו הרוקדים על גב המועמד ה"חרדי", על כל רמז לפתיחת חנות במזרח העיר בשבת. "בגללו" רוקעים שונאיו בכעס של מצווה. אלא שמסתבר, כי למלול יש עוד דברים "לטפל", כך לפחות גילה השבוע, בחור ישיבה מפעיליו, שהסתבך בישיבתו לאחר שעבד בבחירות למענו של מלול.

הסיפור החל בשבוע שעבר, כאשר בחור מישיבת אור ישראל בפ"ת שבראשות הגאון ר' יגאל רוזן שליט"א, עבד במשך כל יום הבחירות למען "המועמד האגודאי" רחמים מלול. אלא, שכאשר חזר למחרת הבחירות, ביום ד' לישיבה, כשהוא עטור בעטרת 'הניצחון', ניגש אליו ראש הישיבה הגר"י רוזן ובגערה על "העזתו לעבוד נגד הגראי"ל" סילקו מהישיבה.

הבחור - אובד עצות, סח בכאב לידידו החדש רחמים מלול על מה שאירע עימו. מלול שכעסו על אי התמיכה בו, נותר עצום - למרות הניצחון, החליט לקפוץ על ההזדמנות, וללכוד שתי ציפורים במכה אחת.

כזכור, ראש הישיבה - הגרא"י קוק, היה נתון במלכוד לאורך כל תקופת הבחירות. מחד, כראש הישיבה שנעזרה במלול מספר פעמים רב, היה בעל "הכרת הטוב", וביקש להביע בו תמיכה. מאידך, "למען כבודו" אולץ לשתוק, ואף להוציא מכתב כי "יש לשמוע בקול גדולי ישראל". עתה ניצל רה"ע החדש את "קשריו" והתקשר לגרא"י קוק, שבמקרה הוא מחותנו של הגר"י יגאל רוזן, על מנת שיפעיל את השפעתו אצל מחותנו, בכדי שישיב את הבחור לישיבה.

הרב קוק נענה וביצע את הבקשה. המסר הועבר, ולמרות שנכון לרגע זה, סירב הרב יגאל רוזן להשיב את הבחור אל הישיבה, בטענה שעל כבודו היה מוחל אבל "למען כבודו" הוא אינו מסוגל למחול וע"כ אינו מחזירו, הצדדים בסיפור מקווים, כי אחר כמה ימים "למען כבודו", יוכל הבחור לשוב ללימודיו בישיבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר