נהגים, שימו לב

בני ברק: מצלמות תנועה הותקנו לאורך רחוב השומר

עיריית בני ברק מתקינה בימים מצלמות תנועה לכל אורך רחוב השומר, עד לצומת קוקה קולה, כדי למנוע חניות במקומות אסורים. התושבים כבר מתמרמים, בעירייה מסבירים (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
התקנת המצלמות, הבוקר (באדיבות המצלם)

בימים אלו מציבה עיריית בני ברק מצלמות תנועה חדשות ברחוב אהרונוביץ ובהמשכו רחוב הרב כהנמן בבני ברק, בין רחוב רבי יצחק נפחא לצומת קוקה קולה, זאת במטרה למנוע חניות במקומות אסורים, ובכך להביא לשיפור המצב התנועתי ברחוב.

ל"כיכר השבת" נודע כי המצלמות אמורות להחליף את עבודת הפקחים ובעצם לפתור את קשיי התנועה ללא צורך בכוח אדם אנושי ובמשך כל שעות היממה.

המצלמות ירשמו באופן אוטומטי דו"חות לחונים במקומות אסורים כמו בתחנות אוטובוסים, ב"אדום לבן" ובכך תולים בעירייה תקוה למניעת חניה במקומות כמו תחנות אוטובוסים, שעד כה הביאו לנהגי אוטובוסים את הצורך במקום להיכנס לתחנה, הם עמדו ברחוב עצמו וגרמו לפקקי ולעומסי תנועה, וכאשר החניות האסורות תיפסקנה, הרי שההערכות הינן שמצב כזה יקל על התנועה השוטפת לאורך הרחוב.

בקרב חלק מתושבי העיר שוררת התמרמרות רבה שכן הדבר מביא למעקב של ממש סביב תנועת האזרחים ואף עלול לגרום לקשיים ולאי הבנות שכיום נמנעות בזכות הגורם האנושי.

"אנחנו מרגישים שהעירייה הופכת להיות 'האח הגדול' ולהשגיח ולפקח עלינו מרחוק. היום זה רחוב השומר ומחר זה עלול להיות כל בני ברק, היום זה בנושא פקקי תנועה מחר זה יהיה על דברים אחרים", רוטנים התושבים.

אברהם טננבוים, מזכיר העירייה ודוברה אומר כי "המצב ברחוב זה, העמוס בתנועות אוטובוסים וכלי רכב פרטיים בכל ימות החול נעשה קשה מתקופה לתקופה, עם התרבות כלי הרכב הנוסעים בו מחד גיסא, והיות הרחוב צר ברוחבו, מבלי יכולת טכנית להרחיב את הכביש, באופן שיביא לשינוי המצב.

"כדי להתמודד עם המצב התנועתי הקשה ברחוב, פועל הרב חנוך זיברט, ראש העיר, כל העת, מאז כניסתו לתפקיד, בחיפוש אפשרויות ופיתרונות להוריד מעומסי התנועה, ובין היתר, תוגברו צוותי פקחי החניה והשיטור העירוני ברחוב, כדי לרשום דוחו"ת וקנסות לחונים בקומות האסורים, וכך גם בוצעו פיתרונות זמניים בערבי חגים לפתיחת מסלולים לכלי – רכב מרחובות סמוכים.

"ברם, עם כל הגברת הפיקוח על החניות בקטעי הרחוב, הוברר שלצורך התמודדות משמעותית וחד משמעית, שתביא לשינוי המצב הקיים, מתברר שנהגים רבים אינם נרתעים, וכדי להביא לשינוי דראסטי, יש צורך בתגבור פי כמה של צוותי הפיקוח, ולא אחת, תגבור כזה מגיע על חשבון פיקוח חניה באזורים וברחובות אחרים וגם במסגרת הפעילות השוטפת של השיטור העירוני באבטחה ובשמירת הסדר הציבורי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר