"הם הזויים, יעלמו"

קיצוניים הפגינו מול ביתו של ח"כ יעקב מרגי

ח"כ יעקב מרגי, מתבטא לא אחת בעד החיילים החרדים ונגד תוקפיהם. בעקבות כך, הוא חושף, כי קבוצת קיצוניים הפגינה מול ביתו בדרום. "הם הזויים ועוד מעט יעלמו ויותשו" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ יעקב מרגי (צילום: מרים אלסטר - פלאש 90)

יו"ר ועדת החינוך חבר-הכנסת יעקב מרגי (ש"ס) ידוע כאחד מחברי הכנסת הבולטים שלא מפסיק לגנות את תוקפי החיילים החרדים, מה שהוביל קבוצה של קיצונים לצאת ולהפגין מול ביתו שבדרום הארץ.

בשבוע שעבר, ביום רביעי, הגיע מיניבוס עם קבוצת קיצונים שנעמדו מול ביתו של מרגי בכדי להפגין על "מעורבותו" בתמיכה בחיילים החרדים. קצין הכנסת תת ניצב יוסף גריף עודכן על ההפגנה והזעיק למקום כוח של יס"מ.

המפגינים נמלטו מהמקום ולא חזרו שוב ליישוב בו מתגורר הח"כ הבכיר מש"ס.

עד כה מרגי לא דיבר על ההפגנה מול ביתו, אך לאחר חשיפת "כיכר השבת" באשר להתנכלות והמודעות שפורסמו נגד ראש מדור בני ישיבות בצה"ל יעקב ראשי, החליט מרגי לתמוך בו ולחשוף את דבר ההפגנה מול ביתו.

בעמוד הטוויטר שלו כתב יעקב מרגי: "יעקב ראשי אל תירא ואל תיחת עברתי מחזה דומה בשבוע שעבר הם הזויים ועוד מעט יעלמו ויותשו".

כפי שנחשף לראשונה ב"כיכר השבת", לאור ריבוי מקרי תקיפת החיילים החרדים, מבקש ח"כ יעקב מרגי לתקן את 'חוק העונשין' על תקיפת כוחות הביטחון כדי שיכלול את החיילים החרדים. לדבריו: "כוחות הביטחון אינם הפקר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר