עימות חזיתי

אורי אריאל לסתיו שפיר: "את צעירה חצופה"

הדיון שהתקיים בכנסת לגבי דו"ח המבקר נגד תקצוב 'הגרעינים התורניים' ע"י השר אריאל, הפך לבליל צעקות הדדיות, שבשיאן הטיחה בו שפיר האשמות חריפות (פוליטי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אריאל ושפיר. ארכיון (צילום: מרים אלסטר ויונתן זינדל - פלאש 90)

בוועדה לביקורת המדינה נערך היום (רביעי) דיון סוער על דו''ח מבקר המדינה בו נמתחה ביקורת חריפה על התנהלות שר החקלאות אורי אריאל (הבית היהודי) בהקשר לתקצובו את 'הגרעינים התורניים' של הציבור הדתי-לאומי.

בזה אחר זה הוציאה יו"ר הוועדה ח"כ קארין אלהרר (יש עתיד) מהחדר חברי כנסת מהימין שסערו במהלך הדיון שהתקיים בנוכחות השר אריאל.

כזכור, דו''ח המבקר טוען בין היתר כי לפחות 56 אחוז מהגרעינים שזכו לתמיכה במסגרת התכנית האסטרטגית לעידוד ההתיישבות היו עמותות בעלות זיקה דתית ומפלגתית למפלגתו של אריאל, 'תקומה'.

שפיר מול אריאל, בסיבוב קודם באותו הנושא (צילום: ערוץ הכנסת)

במהלך הדיון שעלה לטונים גבוהים, האשימה ח"כ שולי מועלם (הבית היהודי): ''קיבלתם דוח מוטה פוליטית". גם ח"כ סמוטריץ' מאותה המפלגה תקף: ''אתם לא מבינים כלום בגרעינים תורניים, זה דו"ח פוליטי ומוטעה. אתם פוגעים באמון הציבור. זה דו"ח של חובבנים''.

בשלב זה צעקה לעברו ח"כ סתיו שפיר (המחנה בציוני): ''אתה מושחת'', והוסיפה כלפי השר אריאל: ''אתה גנבת מיליארדי שקלים ממפוני גוש קטיף ומהפריפריה'', וזה ענה לה בכעס: "את שקרנית, מסתכלת לי בעיניים ומשקרת. צעירה וחצופה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר