תביעה על הטרגדיה במעון

ילדים מילאו את פה הפעוט בחול, הגננות הפכו את זה לבוץ

לאחר האסון הנורא בו יחיאל הרבסט ז"ל בן ה-3 נחנק מחול במעון בו שהה בקריית גת, ההורים הגישו תביעה על-סך שני מיליון וחצי שקלים בו הם טוענים: הגננות לא השגיחו ולא טיפלו בו נכון (חדשות)

זירת האסון (צילום: דוברות המשטרה)

לפני כחודש וחצי התרחש אסון מחריד במעון בקריית גת. ילד בן 3, יחיאל מיכל הרבסט ז"ל, שיחק עם חבריו בחצר המעון, בלע חול רב ממנו נחנק וכעבור זמן קצר נקבע מותו בבית החולים 'ברזילי' באשקלון.

מיד לאחר האסון עיכבה המשטרה לחקירה את המטפלות והאחראיות, בסיומה הן שוחררו למעצר בית בתנאים מגבילים למשך חמישה ימים.

כעת, הגישו הוריו, המשתייכים לחסידות בעלזא, לבית המשפט המחוזי בתל אביב, תביעה על סך שני מיליון וחצי שקלים נגד הנהלת המעון.

את התביעה הגישו עורכי הדין גיורא אבן צור ואביתר קציר. לפי הדיווח ב"ידיעות אחרונות", האסון הנורא אירע כאשר הפעוט שכב בחצר המעון במהלך משחק וילדים אחרים מילאו את פיו בחול.

האסון בגן הילדים (צילום: דוברות מד"א, בראל אפרים - ynet)

במעון, היו שבעה ילדים בלבד ושתי מטפלות, אך הן שמו לב למה שאירע - כך לפי התביעה - רק כשהילד נכנס לגן כשפיו מלא בחול וכשהוא מתקשה לנשום ופניו מכחילות.

עוד נאמר בתביעה כי הצוות במקום טעה בטיפול בפעוט לאחר שהן ניסו לשטוף את פיו במים אך מאחרו והפה של הפעוט היה מלא, החול הפך לבוצי ובכך מצבו של הפעוט החמיר והוא איבד את ההכרה.

לפי הדיווח ב"ידיעות אחרונות", ההורים טוענים בכתב התביעה כי העובדות במקום לא השגיחו על הילדים כשאלו היו בחצר. "קשה להעלות על הדעת מקרה שבו הופרו חובת ההשגחה וחובת הזהירות באופן ברור יותר", נכתב.

בכתב התביעה נטען עוד כי אמו של הפעוט שהוזעקה למקום ראתה לנגד עיניה כיצד צוות ההצלה מנסה לבצע ללא הצלחה פעולות החייאה בבנה.

מנכ"ל העמותה המנהלת את המעון סירב להגיב ל'ידיעות אחרונות'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר