בחזרה לרחובות

לראשונה בי-ם: שבת ללא הפגנות, נערכים ליום ראשון

שבת שקטה צפויה לעבור על ירושלים, אחרי חודשים ממושכים בהם נערכו הפגנות בשני מוקדים. החרדים ינצלו את השבת למנוחה ולימוד, ויאזרו כוחות לקראת הפגנת הענק שצפויה להערך ביום ראשון. הרב יוסף רוזנפלד: "בהוראת הגאב"ד, לא תהיה אלימות" (חרדים)

אברהם הלוי | כיכר השבת |
הפגנה (צילום: פלאש 90)

שבת שקטה צפויה לעבור על ירושלים, אחרי חודשים ממושכים בהם נערכו הפגנות בשני מוקדים, כמחאה על חילול השבת בחניון קרתא ובמפעל אינטל.

כפי שדווח בכיכר השבת, ההפגנות תועתקנה לימי חול כדי להעלות את כמות המשתתפים משמעותית, לאחר שבשבועות האחרונים נטלו בהם חלק עשרות מפגינים בלבד.

בין אותם גדולי ישראל שלדברי המארגנים כבר הבטיחו עתה את השתתפותם, ואף יותר מכך, אף את נאומיהם בהפגנה, ניתן כמובן למצוא את הגאב"ד הרי"ט וייס שליט"א, כמו גם את הראב"ד הגר"מ שטרנבוך, אך גם שם מפתיע נוסף: הגרמי"ל ליפקוביץ שליט"א.

ובתוך-כך, המשטרה טרם אישרה את קיום ההפגנה ובשעות אלה נערכים מגעים בין העסקנים החרדיים לבכירי המשטרה, כדי לקיים אותה בצורה מסודרת.

"אלפי תושבים החרדיים של ירושלים לא מפסיקים להאבק על קדושת השבת, וכואבים על חילול השבת בעיקר במפעל אינטל", אמר הרב יוסף רוזנפלד, יו"ר הוועדה למען השבת לגלי צה"ל. "הגאב"ד והבד"ץ קראו שלא לעשות שום מעשה אלימות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר