משבר

ויסמן פותח חנות בשבת; החרם על שפע שוק חוזר?

סניף של רשת AM:PM, שנפתח בשבוע האחרון בנחלת בנימין בתל אביב, יפעל גם בשבתות. על רקע הסיכום שהושג בין העסקנים החרדיים למר דודי ויסמן, בעל הרשת, לפיו יסגרו הדרגתית סניפי הרשת בשבת, מסתמן כי החרם על "שפע שוק" יתחדש, למרות שמעולם לא נפסק (חרדים)

מנחם שוורץ | כיכר השבת |

החרם על "שפע שוק" חוזר? העיתונאי נתי טוקר מדווח היום ב"דה מרקר" כי סניף של רשת AM:PM, שנפתח בשבוע האחרון בנחלת בנימין בתל אביב, יפעל גם בשבתות.­ זה קורה על רקע הדיווחים שפורסמו בחודשים האחרונים, לפיהם סיכם דודי וייסמן, בעל הרשת, על סגירת כל הסניפים בשבת, במהלך הדרגתי.

כזכור, הפעלת הרשת בשבתות וחגים חוללה את החרם על רשת "שפע שוק". בעקבות החרם, נסגרו עשרות סניפים בריכוזים החרדיים ולבעלי הרשת נגרם נזק כספי משמעותי. בשלב מסוים מצוקת הקונים עשתה את שלה: נסגרו שלושה סניפים של הרשת המחללת שבת, וכאמור אף סוכם על סגירת כל הסניפים בשבתות. כעת, אומרים מקרובי וייסמן, "הסיכום לא היה ולא נברא".

בשלב הראשוני של החרם, בו נפגעו חנויות הרשת באופן קשה מהיעדרם של קונים חרדים, אף שקל ויסמן, כך ע"פ הדיווחים, למכור את הרשת. בהמשך אמנם נחלש החרם, בין היתר בעקבות אירועים ומחלוקות פנימיות בציבור החרדי, אלא שהדוחו"ת הכספיים של הרשת, הראו עדיין חולשה רבה לעומת העבר, עובדה שללא ספק היתה 'זרז' להסכם שככל הנראה נתקבל בחשאי.

הדיווחים על הסיכומים המסתמנים מיתנו את החרם, וחלקים מכלי התקשורת החרדיים שבו לפרסם את "שפע שוק".

כעת נראה כי עם פתיחת הסניף החדש יחודש החרם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר