שבת שקטה

אשדוד: הרבנים הגיעו לסיכום עם נוער השוליים

אחרי שבועות ארוכים של עימותים עם נוער השוליים, עברה השבת באופן שקט לחלוטין, ללא שום תקריות. בשבוע האחרון, בעקבות יוזמה משותפת של מספר רבנים, בשיתוף המשטרה, הגיעו הצדדים לסיכום. בליל שבת אף התארחו הנערים בבית הרב גרוס - רב חסידי גור (חרדים)

יוסי וייס | כיכר השבת |
אילוסטרציה (פלאש 90)

שקט ברובע ז' באשדוד, זו הבשורה הטובה לתושבי אשדוד. אחרי שבועות ארוכים של עימותים עם נוער השוליים, עברה השבת באופן שקט לחלוטין, ללא שום תקריות.

כזכור, מזה כמה שבועות מתנהלת מלחמה בין כמה עשרות נערי שוליים לבין הקהילות החרדיות בעיר, בעיקר ברובע ז'. במהלך תקריות אלו, נפצעו מספר אברכים, כשהמשטרה שהוזעקה למקום פתחה תיקים פלילים לנערים, וביצעה מעצרים.

בשבוע האחרון, בעקבות יוזמה משותפת של מספר רבנים, בשיתוף עם המשטרה, הגיעו הצדדים לסיכום, ולפיו יסגרו בעתיד כל התיקים הפליליים שנפתחו לנערים בתקופה האחרונה, וזאת בתמורה לשמירת השקט לאורך תקופה ממושכת ולעמידת הנערים בפיקוחו של קצין מבחן.

מי שלצורך העניין ייתן את האישור על חזרתם למוטב של הנערים, הינו הרב שמואל דוד גרוס - רב רובע ז' ומרבני קהילת גור בעיר, שהיה משושביני ההסכם.

במסגרת הרוח החדשה הנושבת ברובע, אף אירח הרב גרוס מספר מהנערים שהגיעו לבקרו. כמו כן, החלה השבת במתנ"ס 'מעלה' פעילות ו'עונג שבת' לנערים, וזאת באמצעות העסקן המקומי ר' משה גרינבוים, שלקח על עצמו את הפעילות.

באשוד מקווים כעת, כי מעז יצא מתוק, וכי ההסכם יוביל לחזרתם של הנערים למוטב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר