הפתעה

הגר"ח קנייבסקי: "מנוי על קורבן פסח? זה דבר טוב!"

בגיליון חדש שיצא-לאור היום על-ידי הגוף החרדי "הקרן על שם החפץ חיים למורשת בית המקדש" ומטרתו גיוס מנויי לקורבן הפסח, מתפרסם עידוד מפתיע מהגר"ח קנייבסקי שהתבטא: "כן, זה דבר טוב! ברכה והצלחה, הצלחה רבה". בגיליון, רשימה של עשרות רבנים התומכים במינוי לקורבן פסח. צפו בגיליון המלא (חרדים)

מנחם כץ | כיכר השבת |

מתפללי בתי-כנסת ברחבי ירושלים צפויים לקבל בשבת הקרובה גיליון צבעוני "ציפת לישועה?", היוצא-לאור על-ידי 'הקרן על-שם החפץ חיים ובית המקדש'.

מטרת הגיליון הזה, "גיוס מנויים לקורבן הפסח", כפי שנכתב בעמוד השער של הגיליון - שנשלח היום (חמישי) לתפוצת מיילים רחבה של עיתונאים דתיים וחרדים.

מי שחשב שמדובר בעוד הפקה הזויה, יתפלא לראות בתחתית עמוד השער, את הכותרת: "השנה מביעים את הצפייה לגאולה ונרשמים למנוי לקורבן פסח בברכת גדולי ישראל".

לצד הכותרת, מתפרסמות תמונות של גדולי ישראל ובניהם הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א.

בעמודים פנימה, מתפרסמת רשימה מכובדת של רבנים, ובניהם: הגאון רבי ירחמיאל גרשון אדלשטיין שליט"א - ראש ישיבת פונוביז', הגאון רבי שמואל אויערבאך שליט"א - ראש ישיבת "מעלות התורה", הגאון רבי זלמן נחמיה גולדברג שליט"א - ראש מערכת אנציקלופדיה תלמודית, הגאון רבי אשר וייס שליט"א - ראש ישיבת "דרכי תורה", הגאון רבי יצחק זילברשטיין שליט"א - רב שכונת רמת אלחנן בני ברק, הגאון רבי מאיר זילברשטיין - רב ומו"צ קהל חסידי גור, הגאון רבי אביגדור נבנצאל שליט"א – רב העיר העתיקה ירושלים, הגאון רבי יוחנן סופר שליט"א – אדמו"ר מערלוי, הגאון רבי ברוך דב פוברסקי שליט"א - ראש ישיבת פונוביז' והגאון רבי שמחה הכהן קוק שליט"א - רב העיר רחובות.

כל אלה, כאמור לצד הגר"ח קנייבסקי. בגיליון, מתפרסם הסיפור הבא: "כשנכנסנו אל הקודש פנימה לבית מרן הגר"ח קנייבסקי שליט"א והראינו לרב בכתב את כל פרטי התכנית, הרב קרא בעיון את הדברים.

"כשסיים לקרוא, פשטה נהרה על פניו ובקורת רוח מרובה אמר: "לאבא היה מעיל שלא לבש אותו, כי הוא הכין את זה בשביל משיח". כשסיפרנו לרב שעיקר ענייננו לחזק בעם ישראל את הציפייה לגאולה ולהקרבת הקרבנות אמר "כן, זה דבר טוב! ברכה והצלחה, הצלחה רבה".

ראשי הארגון מציינים, "כי ניתן לשמוע את דברי הרב במספר הטלפון של מוקד ההרשמה".

עוד בגיליון: סקירה היסטורית בעניין הקרבת קורבן פסח בזמן הזה, קיצור הלכות פסח ועוד.

"כיכר השבת" מגיש את הגיליון המלא - לצפייה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר