יוצאים למתקפה

התעוררות נגד דרעי: "שולט במשה ליאון"

תנועתו של עופר ברקוביץ יוצאת לראשונה להתקפה ישירה נגד יו"ר ש"ס אריה דרעי, בשל תמיכתו המסתמנת במשה ליאון בבחירות לראשות העיר ירושלים. "הוא שולט במועמד" (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
עופר ברקוביץ, ארכיון (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

תנועת "התעוררות", בראשה עומד המועמד לראשות העיר עופר ברקוביץ', יוצאת היום (חמישי) לראשונה למתקפה גלויה נגד התמיכה של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי במועמד משה ליאון - זאת למרות שלא נעשתה תמיכה כזו באופן רשמי.

ביום ראשון תיערך ישיבת מועצה שלא מן המניין בנושא "מתחם התחנה", זאת לאחר שהממונה על המחוז במשרד הפנים קבעה כי על ברקת לכנס את הישיבה.

בתנועת "התעוררות" רואים בהחלטה התערבות ישירה של השר אריה דרעי, ובחרו לצאת במתקפה נגד דרעי ומי שמסתמן לכאורה כשלוחו הפוליטי לראשות העיר, משה ליאון.

"ברור לנו שמי שמסתתר מאחורי הבקשה התמוהה של משרד הפנים לקיים דיון נוסף על המשך פעילותו של מתחם התחנה בשבת הוא לא אחר מהשר אריה דרעי". כתבו בתנועת "התעוררות". בתנועה קבעו: "דרעי הוא האיש ששולט במועמד לראשות העיר, משה ליאון".

"תושבי ירושלים חייבים לראות במהלך זה נורת אזהרה נוספת ולהבין כי ליאון שהונחת בירושלים ע"י דרעי, יפעל כמשרתו למען אינטרסים זרים ולא לאינטרס הגדול-טובת ירושלים ותושביה. בירושלים אין מקום לעסקנות". כתבו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר