"קבוצות אינטרסנטיות"

זה מה שה"סגן" של ליאון חשב על החרדים

"אני נגד השתלטות של קבוצות צבועות ואינטרסנטיות שרוצות להשליט את אורח חייהם על אנשים אחרים" - אמר בעבר על ההגירה החרדית לגילה. מאז, הוא והחרדים התקרבו (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
משה ליאון. ארכיון (צילום: Yaakov Cohen/Flash90)

המועמד לראשות העיר ירושלים וחבר מועצת העיר משה ליאון, פרסם הערב (שני) כי את המקום השני ברשימתו יאייש עופר איובי, יו"ר המנהל הקהילתי בגילה. איובי נחשב למקורב לחברי המועצה החרדים, ואף יצא לא פעם להגנתם.

מבדיקת 'כיכר השבת' עולה כי איובי שידע בעבר חיכוכים מול החרדים כשהחלו לאכלס את השכונה, חזר בו והביא לאידיליה בין חרדים לתושבים חילונים בשכונה.

לאחר אישור מאות יחידות דיור עבור המגזר החרדי ב'גילה' אמר איובי: "גילה לא תהיה בית שמש! אני לא נגד חרדים או דתיים כסיסמה, אני נגד השתלטות של קבוצות צבועות ואינטרסנטיות, שרוצות להשליט את אורח חייהם על אנשים אחרים. גילה היא שכונה פלורליסטית, יש לנו דתיים וחילוניים, ימנים ושמאלניים אך אין רחובות שלמים בעלי צביון כזה או אחר".

כאמור, איובי חזר בו מדבריו לאחר תקופה. משה ליאון הסביר כי לדעתו איובי הוא האיש המתאים לכהן כסגן ראש העיר. "אדם כזה אני רוצה וצריך לצדי - להובלת העיר קדימה בכל הכוח. אז אמנם תושבי גילה מפסידים את עופר במנהל, אבל תושבי ירושלים מרוויחים סגן ראש עיר מנצח".

עופר איובי אמר בתגובה למינוי, "מדובר במשימה מאתגרת ואני פונה אליה בחרדת קודש. בשנים האחרונות פעלתי מאהבה אדירה בהתנדבות למען שכונת גילה והעסקים בכל רחבי העיר. את העשייה הרבה למען תושבי גילה, אי אפשר לפספס. היום, הגיע זמני לגדול ולשרת את העיר כולה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר