בשורה לעמלי התורה

הגר"ח קנייבסקי מקים רשת בתי הוראה בעיר בני-ברק

התורה מתרחבת בעיר התורה: בימים האחרונים הוקמה רשת בתי הוראה חדשה בעיר בני-ברק, בראשות הגאון הרב שבח רוזנבלט מבני משפחת מרן הגר"ח קנייבסקי שליט"א. המגמה, כך על-פי גורמים בבית הגר"ח, למנות את הרב רוזנבלט לפוסק בעיר התורה (חרדים)

דוד כהן, כיכר השבת | כיכר השבת |

בשורה לעמלי התורה: בימים האחרונים הוקמה רשת בתי הוראה חדשה בבני-ברק, בראשות הגאון הרב שבח רוזנבלט מבני משפחת הגר"ח קנייבסקי שליט"א.

התוכנית עליה שקדו בשבועות האחרונים, אנשי הבית בחצר ביתו הצנוע של הגר"ח קנייבסקי ברחוב רשב"ם, הינה למנות את הרב רוזנבלט מרבני קריית-ספר לראש בתי ההוראה בבני-ברק.

במעמד מרומם התקיים אמש בביתו של הגאון הרב גדליה נדל טקס פתיחתו של בית ההוראה ברחוב רשב"ם בעיר.

במהלך המעמד הוסמך הגר"ש רוזנבלט לכהן בראש בית ההוראה. בהכתרה נכחו רבני העיר, ובראשם הגר"ח קנייבסקי.

במסגרת פתיחתם של רשת בתי ההוראה, הערב יוסמך בשנית הגר"ש רוזנבלט לראש בית הוראה. הטקס יתקיים בשעה 19:00 בישיבת תפארת ציון ברחוב ירושלים בעיר, שם ימוקם בית ההוראה.

באירוע צפויים להשתתף רבני העיר ובראשם הגר"ח קנייבסקי שליט"א.

הגר"ש רוזנבלט מכהן שנים רבות כדיין בבית הדין של הגר"נ קרליץ שליט"א. כמו-כן משמש כרבה של קהילת חניכי הישיבות בקריית-ספר, ועומד בראש מערכת הכשרות ה"יראים" הכשר הבית הידוע של הגר"ח קנייבסקי.

גורמים בביתו של הגר"ח קנייבסקי סיפרו ל"כיכר השבת" כי הרעיון הקמתם של רשת בתי ההוראה בבני-ברק, הינה הכוונה מצד הגר"ח קנייבסקי למנות את הגר"ש רוזנבלט לפוסק בעיר התורה. כאמור, לאחר שנים רבות של מחסור בתי הוראה, הורה הגר"ח קנייבסקי להקים את בתי ההוראה על-מנת להקל מעל הציבור הרחב המתדפק בבתי הרבנים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר