פרסום ראשון

הקרב באלעד: הפגישות החשאיות נמשכות

בזמן שראשי המפלגות החרדיות בכנסת עמלים על חוק הגיוס החדש, במפלגות ממשיכים לנהל את המשא ומתן בבחירות לרשויות המקומיות. ביממה האחרונה: פגישות על אלעד (ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
פרוש ביציאה ממעונו של הגר"י סילמן (צילום: באדיבות המצלם)

בסיעות החרדיות עוסקים בימים אלו במלוא המרץ בחוק הגיוס, אליו מקדישים ראשי המפלגות את מלוא תשומת הלב והאנרגיה, כאשר מדובר בנושא הרגיש ביותר ליהדות החרדית ולגורלו של עתיד עולם התורה.

אך מתברר כי במקביל, המפלגות החרדיות לא זונחות גם את העיסוק במישור המוניציפלי, שאמנם הוזז מעט אל מאחורי הקלעים מטבע הדברים, אך נמצא ברקע כל העת.

המאבק על ראשות העיר אלעד נמצא בשיאו, כאשר ההכרעה ב'דגל התורה' בנושא הדרישה מול סיעת שלומי אמונים ב'אגודת ישראל' לקיום ההסכם צפויה להינתן, ככל הנראה, כבר בקרוב.

ל"כיכר השבת" נודע כי הבוקר (שני) הגיע ראש עיריית אלעד ישראל פרוש אל היכל הכולל שבראשותו הדיין הגאון רבי יהודה סילמן, כאשר השניים נועדים בחוץ במשך דקות ארוכות.

כזכור, הגר"י סילמן - לצד יו"ר המפלגה ח"כ משה גפני, צפויים לקבל החלטה בסוגיה הרגישה, או אז יביאו את הדברים להכרעת גדולי הדור.

עוד נודע ל"כיכר השבת" כי אתמול ביקר בחשאיות חבר מועצת עיריית ירושלים יצחק פינדרוס במעונו של הגר"י סילמן לפגישה ממושכת בסוגיית הבחירות המקומיות.

לדברי גורמים במפלגה, ב'דגל התורה' בודקים כעת לעומק את כל האפשרויות, כאשר ההכרעה תיפול בסופו של דבר אצל גדולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר