"איבדו חלק בעולם הבא"

ראש ישיבת 'חברון' על תלמידיו: "לא שומעים לגדולי הדור"

הגר"ד כהן, ראש ישיבת 'חברון', במתקפה חסרת תקדים נגד תלמידיו: "איבדו את החלק שלהם לעולם הבא, לא נשמעים לגדולי הדור". הדברים הקשים נאמרו על רקע 'מרד תלמידי ישיבת חברון' (חרדים)

הגאון רבי דוד כהן (צילום: Flash90)

הגאון רבי דוד כהן, חבר מועצת גדולי התורה וראש ישיבת 'חברון - גבעת מרדכי', במתקפה חריפה וחסרת תקדים נגד תלמידיו בישיבה: "הם איבדו חלק בעולם הבא". לדבריו, התלמידים לא נשמעים לגדולי הדור.

על פי הדיווח באתר 'בחדרי חרדים', הגר"ד כהן הוקלט כשהתבטא בדברים קשים נגד הבחורים. מי ששוחח עם הגר"ד כהן הוא אביו של אחד מתלמידי הישיבה שעזב במסגרת 'מרד תלמידי ישיבת חברון'.

האב שאל את ראש הישיבה האם יועיל להביא מכתב ממרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי וראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין. אך הופתע מהתשובה הקשה של הגר"ד כהן: המכתב לא יהיה לכבודם של הרבנים, התלמידים יתעלמו ממכתב מנהיגי הדור.

הגר"ד כהן והגר"י חברוני, ראשי ישיבת 'חברון'

הגר"ד כהן לא חסך במילים קשות על תלמידי ישיבת 'חברון' ואמר:" הגיהנם כלה והם אינם כלים. הם איבדו את החלק שלהם לעולם הבא. מי שמשחק עם זה - משחק עם העולם הבא שלו. לא תהיה להם כפרה עולמית".

הסערה בישיבה החלה בעקבות החלטת ההנהלה לסלק תלמיד מהישיבה, מה שעורר את זעמם של התלמידים שיצאו במרד נגד הישיבה. חלקם עזבו את הישיבה, החרימו את ה'סדרים' וצעדים דומים לזה. כמו כן, במסגרת המרד של בחורי הישיבה, הם דורשים מההנהלה להטיב את התנאים הגשמיים בפנימייה.

ה'מרד' בישיבה גורם בימים אלו לסערת ענק בהיכלי התורה, שמתקשים להבין כיצד הידרדרה הישיבה למצב בו ראשי הישיבה נאלצים לנהל משא ומתן עם התלמידים, תחת איומים של 'מרד'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר