לאחר 3 שנים

טביעת הילדה החרדית במלון: כתב אישום נגד המצילה

תהילה בת ה-6, תלמידת בית יעקב ברחובות, טבעה במלון רמדה ונפטרה לאחר כחודש. הבוקר הוגש כתב אישום הוגש נגד המצילה בבריכה, שלא הייתה מרוכזת במלאכתה (חרדים)

(צילום: שאטרסטוק)

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה הבוקר (שלישי) לבית משפט השלום בעיר כתב אישום נגד יסמין אלעד, בת 24 מירושלים, בגין גרימת מוות ברשלנות בזמן שעבדה כמצילה בבריכה במלון "רמדה". לפי כתב האישום, בשנת 2015 טבעה למוות הילדה החרדית תהילה אוחיון ע"ה, בת ה-6 בבריכה במלון, לאחר שלא הבחינה בה לאחר שדעתה הוסחה עקב שימוש בטלפון.

• תהילה אוחיון, בת ה-6 שטבעה בחנוכה בבריכה במלון רמדה - נפטרה

• ילדה טבעה בבריכת מלון רמדה בירושלים

בכתב האישום נכתב, כי "הנאשמת עסקה בעת מילוי תפקידה בעיסוק או עניין אחר בכך שניהלה שיחות טלפון, אחת מהן למשך למעלה משעה, באופן שפגע בשיקול דעתה, ביכולתה לפקח על המתרחצות ועל הנעשה בבריכה - הדרושים לשם מניעת סיכון לציבור בבריכת שחייה ולהצלת חיים בה".

עוד נכתב באישום, כי "הנאשמת לא נתנה דעתה במהלך מילוי תפקידה על הנעשה בבריכה, ולא נהגה כפי שמצילה מן היישוב הייתה נוהגת בנסיבות העניין, באופן שאפשר את טביעתה של המנוחה".

על פי כתב האישום, בזמן שהנאשמת הייתה עסוקה בשיחת הטלפון, היא לא שמה לב לכך שישנן קטינות במים העמוקים בבריכה - ובהן הילדה שטבעה. נטען כי היא לא העירה להן, לא השגיחה עליהן ולא עשתה דבר כדי למנוע זאת.

המקרה אירע כאמור בשנת 2015 במלון רמדה, בכניסה לירושלים, הילדה שמשפחתה נפשה במלון טבעה ונפגעה באורח אנוש. צוותים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום העניקו לילדה טיפול ראשוני, ובהמשך היא פונתה לבית החולים "שערי צדק" בעיר.

פראמדיק מד"א אמיר רייכמן שטיפל בילדה סיפר אז על שאירע: "על שפת הבריכה שכבה ילדה כבת שש כשהיא מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה. יחד עם כונני מד"א שהגיעו למקום ביצענו בה פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו תרופות, הנשמה ועיסויים ופינינו אותה במהירות תוך כדי פעולות החייאה. במהלך הפינוי מצבה של הילדה השתפר וחזר לה הדופק".

בכתב האישום נמסר, כי היא הגיעה לבית החולים כשהיא מונשמת וללא הכרה, עם חמצת נשימתית קשה ובצקת מוחית קשה. היא הועברה למרכז הרפואי "רעות", ובינואר 2016, כחודש לאחר המקרה, נפטרה כתוצאה מהפגיעות שנגרמו לה בטביעה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר