"פעולות חקירה רבות"

בית המשפט האריך את מעצרה של "האם המזריקה"

טענות המשטרה כי האם החרדית הודתה בחלק מהחשדות הקשות כלפיה, וכי נדרשות פעולות חקירה נוספות, התקבלו על ידי השופט, שהאריך בפעם החמישית את מעצרה (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
האם החשודה (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

שופט בית משפט השלום בירושלים האריך היום (שלישי) בשישה ימים את מעצרה של 'האם המזריקה', החשודה כזכור בתקיפה, התעללות קשה והזרקת אינסולין לבנה הפעוט וילדיה הנוספים.

מדובר בהארכה חמישית במספר, מאז מעצר, אך בראשונה מאז הותרה הפרשה החמורה והמזעזעת לפרסום, בסוף השבוע שעבר.

לטענת נציג המשטרה בדיון, טענה שהתקבלה כאמור על ידי סגן נשיא בית המשפט השופט גד ארנברג, האם הודתה בחלק מהמיוחס לה ו"נדרשות פעולות חקירה נוספות".

"אמנם מדובר בהארכת מעצר חמישית, אולם לא ניתן לומר שהמבקשת שקטה על שמריה. ניתן לראות שנעשו ונעשים כל העת פעולות חקירה רבות שהיה בהם כדי לקדם את החקירה", כתב השופט בנימוקי הארכת המעצר.

המזרקים בהם השתמשה האם (צילום: דוברות המשטרה)

כפי שדווח, חקירת המשטרה שכונתה בשם "מתוק כשמר לי" נפתחה בעקבות דיווח שהתקבל מבית החולים שערי צדק, בו עלה חשד כי האם מתערבת בבריאות בנה הפעוט שהגיע במצב קשה לבית החולים על ידי הזרקת אינסולין לגופו.

לפי דוברות המשטרה, מרגע מעצרה של האם, פועלים החוקרים סביב השעון תוך שמבצעים עשרות פעולות חקירה הנוגעות הן בזוג ההורים החשודים והן בילדיהם, המקדמות באופן משמעותי את החקירה ומעלה חשדות נוספים כנגד האם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר