דו"חות בני ברק

ספרים זועמים: טיפלנו באבלים - וחטפנו קנסות

לפחות 15 מספרות בני ברקיות חטפו קנסות במוצאי ט' באב בגלל שהעניקו שירות לקמים מהאבל לאחר השעה 23:00. הספרים זועמים: "העירייה אוכפת את החוק ברשעות". דובר העירייה: "שיערערו" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

הספרים הבני ברקים כועסים: מאות אברכים ובני ישיבות תושבי בני ברק, ניצלו את עובדת היותו של צום תשעה באב דחוי, ומיהרו להתייצב במספרות כבר במוצאי הצום על מנת להסתפר לאחר שלושת השבועות בהם נהגו מנהגי אבלות על חורבן הבית.

הספרים מצידם, פתחו את דלתות המספרה לאחר תקופה ארוכה יחסית של חופש, אלא שלתדהמתם פקחי עיריית בני ברק בחרו להעניק להם דו"חות וקנסות על פעילותם לאחר השעה 23:00.

ל"כיכר השבת" נודע כי למעלה מ-15 מספרות קיבלו קנסות על ידי הפקחים, זאת בשל העובדה שעבדו באותן שעות מאוחרות.

בשיחה עם "כיכר השבת" זועם אחד הספרים הוותיקים בעיר, ואומר: "אברכים שהיו צריכים לצאת למחרת לחוץ לארץ ביקשו לקבוע תור דחוף, בנוסף היה לי גם חתן במספרה ובסוף כל העמל והעבודה לא היו שווים כלום בגלל הקנס".

יהודה, ספר נוסף, אומר כי מדובר בחציית קו אדום מצד העירייה. "אני מבין שבלילה רגיל יש לאכוף את ההוראה ולסגור את החנויות ובתוכם המספרות. אבל כאן מדובר ביום חריג שאנשים מבקשים להסתפר לאחר תקופה בה לא יכלו לעשות זאת".

"במקום להתחשב בנו ובהם, העירייה אוכפת ברשעות את החוק ללא כל התחשבות. אנחנו מצפים לביטול כל הד"וחות" אומרים הספרים המאוכזבים.

מזכיר העירייה ודוברה אברהם טננבאום מסר בתגובה: "ישנו חוק לאיסור הפעלת חנויות לאחר השעה 11 בלילה, כולל מספרות. רישום הדו"חות במוצאי תשעה באב, לאחר השעה 11 בלילה היה, בעקבות פניות תושבים, לאחר הצום, על רעשים המפריעים למנוחתם. אם הספרים סבורים שהדו"חות אינם במקומם, בגלל היותם, במוצאי תשעה באב, מוצע להם להגיש ערעור לעו"ד יהושע דהאן, התובע העירוני."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר