בדרך מבית שמש לי-ם

איבד 43 אלף שקל באוטובוס; "אני בשוק שמצאו את זה"

מאיר, ביקש להפקיד 43 אלף שקלים בחשבון הבנק של הוריו, אלא שבדרך לסניף גילה כי איבד את המעטפה - באוטובוס. כעבור זמן קצר, אותרה המעטפה והוחזרה למאיר • "אני בשוק", אמר (ארץ)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

תושב בית שמש איבד במהלך נסיעה באוטובוס מעטפה ובה 43 אלף שקלים, אותה ייעד להפקיד בחשבון הבנק של הוריו. בסיוע של חברת 'אגד' המעטפה אותרה והועברה בחזרה לידיו.

מאיר, נסע מבית לירושלים בקו 418 של אגד כשברשותו המעטפה עם הכסף אותו תכנן להלוות להוריו כדי לסייע בידם לשפץ את ביתם. אלא שבדרך לסניף הבנק גילה כי המעטפה - איננה.

בשיחה עם ynet, סיפר מאיר כי "המעטפה עם המזומנים הייתה אצלי בכיס ונפלה לי בתוך האוטובוס. בהתחלה חשבתי שאולי שכחתי אותה בבית, אבל בני המשפחה אמרו לי שהיא לא נמצאת. הבנתי שאיבדתי אותה בדרך. התקשרתי למוקד של אגד והם אמרו לי להגיע לעמדת אבדות ומציאות בתחנה המרכזית".

מאיר מיהר לתחנה המרכזית שם החל המשרד לערוך בירור עם הנהגים כדי לסייע במציאת האבידה היקרה. אחד המנהלים התקשר לנהג של חברה חיצונית, חברת פסגות היסעים, שתגבר את אגד באותו היום, ובחיפוש ברכבו נמצאה המעטפה והכסף הושב אל מאיר.

"לא היו לי מילים אז וגם אין לי עכשיו, אני בשוק שמצאו את המעטפה", סיפר מאיר. "הנהג ראה את זה על הכיסא והביא את המעטפה לתחנה. אני מודה לכולם בחברה ומקווה שהם ימשיכו לעשות רק מעשי חסד".

דובר אגד מסר בתגובה כי "נהגי התחבורה הציבורית מצווים להפגין יושרה ונאמנות כלפי ציבור לקוחות האוטובוסים ולנהוג בדיוק כפי שהתנהג נהג האוטובוס של חברת פסגות המפעילה את קו 418 בעבור אגד עת שדיווח והעביר באופן מידי את המעטפה עם הכסף הרב שבה למחלקת האבדות בירושלים ובכך איפשר את החזרת הסכום האדיר הזה לנוסע המודאג שאיבד אותו. אנו משבחים את הנהג ונעביר את הערכתנו ותודתנו למנהליו בחברת פסגות המעניקה את שירותיה לאגד בתוואי נסיעה זה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר