בערב בר המצווה

נהג האוטובוס החרדי שהותקף: "פחד רציני"

שמעון רביבו, נהג האוטובוס האהוב שפניו מוכרות לכל תושביה החרדיים של אשדוד, מתאר את האימה שחווה היום כשהותקף באכזריות בידי חבורת נערים, רק כי סירב לבקשה חצופה (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הנהג החבול (צילום: מתוך ynet)

נהג האוטובוס מאשדוד שהותקף היום (רביעי) באכזריות על ידי כמה נערים במהלך נסיעה, הוא שמעון רביבו, נהג חרדי חביב, המוכר לכל תושבי אשדוד החרדים.

התקיפה אירעה, משום ששמעון סירב לבקשת הנערים שיעצור בתחנה שלא נמצאת בתוואי הקו הרשמי, בו חולף האוטובוס בו נהג.

לאחר שהוא פונה לבית החולים כשהוא פצוע, תיאר שמעון ל'כיכר השבת', ממיטת האשפוז בבית החולים אסותא בעיר, את שאירע עמו: "הם צלצלו בשביל לרדת באחת התחנות שאני לא אמור לעצור בה, ואני המשכתי במסלול הנסיעה שנקבע לי"..

"הם מיד התחילו לקלל אותי. כששמעתי שהם מקללים, עצרתי את האוטובוס בצד ושאלתי מי קילל", שחזר רביבו, "אבל הם המשיכו בקללות, הרגשתי מאוים והזמנתי משטרה. עוד בזמן שהייתי עם המשטרה על הקו הרגשתי מכות מאחור. הם היכו אותי, שרטו אותי, בעטו בי וכנראה שברו לי את יד שמאל. באותו הזמן הם ניסו לפתוח את דלת האוטובוס ולבסוף הצליחו וברחו".

יצוין, כי הנהג הותקף יממה לפני שנערכת שמחת בר המצווה לבנו, אליה מקווה שמעון להגיע כשסימני המכות לא ניכרים על גופו.

לדבריו ל'כיכר השבת', "קיוויתי שהם לא יכו אותי בפנים לפני האירוע. הם הכניסו אותי לפחד רציני, יש לי כאבים חזקים ביד וגם בחזה, בו ספגתי גם מכות. אני מקווה שעד מחר הכול יהיה טוב, אבל אין לי מושג מתי אשוב לנהוג".

יו"ר ארגון נהגי האוטובוסים ישראל גנון, שהתייחס לאירוע החמור, אמר: "האלימות כלפי הנהגים ממשיכה ומצד ראשי המדינה אין קול ואין עונה. נהגי האוטובוסים נמצאים תחת מתקפה מתמדת. הגיע הזמן לתכנית לאומית להגנה על הנהג וישומה של חוות הדעת שהוגשה לשר התחבורה בנושא. במידת הצורך נשוב ונשתק את המדינה".

מהמשטרה נמסר לאחר המקרה: "בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה הגיעו כוחות משטרה לרובע ב' באשדוד והחלו בסריקות אחרי שלושה חשודים שעל פי החשד היכו את נהג האוטובוס לאחר שסירב לאפשר להם לרדת מהאוטובוס שלא בתחנה מסודרת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר