שביעות רצון במשטרה

נדחתה העתירה להפסקה מיידית של השימוש בבואש

בית המשפט העליון דחה את בקשתם של שלושה עותרים, ראשי משפחות חרדיות, להוצאת צו ביניים שיורה על הפסקת השימוש במכת"זיות משטרתיות לפיזור הפגנות הקיצונים (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
מכת"זית בפעולה, פוגעת בבית משפחה חרדית (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

"לא ראיתי מקום להיעתר לבקשה למתן צו ביניים", כך החליטה היום (שלישי) שופטת בית המשפט העליון דפנה ברק-ארז, בעתירה שהגישו כמה חרדים מירושלים, שביקשו שתוציא צו ביניים נגד המשטרה.

לדבריהם, השימוש במכת"זיות על ידי המשטרה, פוגעת בשכנים שדירותיהם סובבות את ההפגנות של החרדים הקיצונים בהן הן מופעלות, בין מזרמי המים החזקים ובין מריח הבואש הניתז מהן.

כזכור, אם המשפחה המופיעה בעתירה בענין, גב' בן שעיה, שהותז בואש אל תוך ביתה בהפגנת קיצונים בפסח נגד ניתוח גופתה של הפעוטה שטבעה בג'קוזי במלון באשדוד, תיארה ל"כיכר השבת" את הנזק ועוגמת הנפש שנגרם לה בעקבות כך.

המכת"זית האישית (צילום: 'הוועדה להצלת עולם התורה' / חיים גולדברג, כיכר השבת)

"אחד מילדי הקטנים היה באותו זמן בדלת המרפסת, והוא עף עם ה'בימבה' עליה הוא רכב למרחק 5 מטרים. כל הילדים בכו והיו בטראומה, וגם עריסת התינוק התמלאה בבואש הזוועתי הזה", סיפרה האם ל'כיכר השבת'.

יצוין, כי הדיון בעצם העתירה, שהוגשה על ידי עו"ד יובל יועז ועו"ד דורון ברקת ממשרד יועז-ברקת, יתקיים בעתיד כמתוכנן, לאחר הגשת התגובה לה מטעם המשטרה, אך צו ביניים בענין כאמור לא הוצא על ידי בג"ץ.

החלטת השופטת

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר