הלכות תערובות

הגר"ע לאנשי ´קול ברמה´: האירוע באלעד - ללא נשים

הפרד ומשול: בכיר בקול ברמה שנכנס אתמול לגר"ע יוסף, שמע ממנו הוראה ברורה: יש לקיים האירוע באלעד לגברים בלבד • הפיתרון: וידאו במעגל סגור מהפארק - למתחם מיוחד לנשים, הממוקם במרחק כמה רחובות מהאמפי פארק • ב´קול ברמה´ מרוצים: "האירוע יתקיים כמתוכנן על פי הוראתיו והנחיותיו של מרן" (חרדים)

יוסי וייס | כיכר השבת |
הגר"ע יוסף (פלאש 90)

המופע באלעד יתקיים כמתוכנן. זו ללא ספק השורה התחתונה של כל המאבק שהתחולל בנושא בימים האחרונים, אלא שבדרך ישנם כמה שינויים באופן קיומו של האירוע.

אתמול נכנס בכיר ברדיו קול ברמה אל מרן הגר"ע יוסף, שם קיבל את ההנחיה כי האירוע צריך להיערך בהפרדה מליאה. אלא ש"הפרדה מליאה" במקרה זה הכוונה, לא עוד מחיצות רעועות המשמשות כנקודת מעבר בין הגברים והנשים, אלא אירוע נפרד בהשתתפותם של גברים בלבד.

מה עושים? הפתרון שנמצא לצורך כך, הינו הזזת מתחם הנשים בכמה רחובות, והקמתו בגינה ציבורית גדולה הנמצאת ברובע C בעיר, בסמוך למתחם מוסדות 'אור האמת' הנמצא בשלבי בנייה מתקדמים.

אבל אל דאגה, הנשים שיתכנסו במקום, יוכלו לחזות בהופעה המליאה שתתקיים באמפי פארק כמתוכנן, וזאת בעזרת וידאו במעגל סגור.

ההוראה הזו, שהוכתבה הבוקר על ידי הגר"ע יוסף לאיש הרדיו שהגיע אליו, אינה מהווה פשרה מבחינתם של אנשי קול ברמה, והם בהחלט מרוצים: "מה שחשוב הוא שיש אירוע, הפרדה היא מבחינתנו דבר חשוב, והאינטרס שלנו שהיא תתקיים בדיוק כפי הוראות מרן".

ההוראה הזו, המהווה בעצם גם את ההיתר לקיומו של המופע הענק, חותמת את קיצו של מסע לחצים מצידם של אנשי משמרת הקודש והחינוך. "לא נתנו שם אישור להופעה מן הסוג הזה", הם אמרו השבוע לכיכר השבת, והבטיחו: "לא ניתן לעיריית אלעד לקיים את המופע". כעת, קיומו של האירוע אינו מוטל עוד בספק, והוא יתקיים בברכתו המתועדת של הגר"ע עצמו.

האירוע שיחתום את סיום לימודי ההלכה היומית של שמירת הלשון - לצד מסיבת חג מטעם עיריית אלעד, יערך ביום חמישי הקרוב - ב' דחול המועד, באמפי פארק של אלעד, והוא צפוי למשוך אליו עשרות אלפי משתתפים.

בין האמנים הצפויים להופיע במקום, מנדי ג'רופי, אודי דוידי, יהודה דים, והילד מידד טסה, לצד תזמורת גדולה.

אלא שמעבר לאמנים הנ"ל, מבטיחים אנשי קול ברמה "עוד הפתעה גדולה". האם כוונתם לזמר יעקב שוואקי - כפי שנלחש בחשאי? ב'קול ברמה' מסרבים לאשר או להכחיש...

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר