מודיעין עילית: הרבנים נגד מטריקס

חברת מטריקס הממוקמת במודיעין עילית, בחרה לנצל את ימי חול המועד לביצוע שיפוצים נרחבים. רבני העיר: "נצא להפגין על חילול החג" (חרדים)

דוד כהן, כיכר השבת | כיכר השבת |

האם תושבי מודיעין-עילית יצאו מחר בהמוניהם במפגן ענק כנגד חברת ההייטק "מטריקס" בעיר,המעסיקה רבות מנשות האברכים בישוב? התשובה לכך יכולה להיות כן בהחלט.

על פי הדיווחים המגיעים מבתיהם של רבני העיר, צפויה מחר (חמישי) להתקיים הפגנת ענק כנגד החברה. העילה: חילול החג בהעסקת עשרות עובדים לצרכי בנייה ושיפוץ.

המדובר כאמור בחברת מטריקס, זו ניצלה את חופשת חול המועד, ובעיקר את עובדת היעדרותן בימים אלו של הנשים העובדות בחברה, הנמצאות בעיצומה של חופשת החג, ובמקום החלו עשרות עובדים בשיפוץ המתחם.

אלא שהמדובר בעבודות שאינן בגדר "דבר האבד", ואסורות על פי ההלכה בימי חול המועד. רבני העיר שדבר העבודות בעיר הגיע לאזניהם, זעמו על כך, והודיעו כי אם לא יופסקו העבודות לאלתר, תצא הוראה לציבור לצאת ולהפגין.

אלא שבעוד במטריקס מפריעות עבודות השיפוצים - הנעשות ברובן על ידי גויים, הרי שקומה אחת בלבד מעל חברת מטריקס ממוקמים מוקדי חברת 'ויזה', שם מועסקות למעלה מ-100 נשים, גם בעיצומן של ימי החג.

"אם כבר הפגנה, אזי צריך להפגין תחילה כנגד העובדה שנשות העיר אינם יכולות לבלות את החג בחיק משפחתם, ובאותה שעה נאלצים לעבוד כרגיל" קונן אחד מעסקני העיר באזניו של כתב כיכר השבת.

כך או כך, אם לא יחול שום שינוי, יצאו מחר במודיעין עילית להפגין כנגד חברת מטריקס - גאוות התעסוקה המקומית.

את תגובתה של חברת מטריקס לא הצלחנו להשיג עד כה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר