משפיעים

ריבלין: בלי החרדים - נתקשה להמשיך לפרוח

באירוע לכבוד תוכנית 'משפיעים', אמר הנשיא ריבלין כי "בלי שהחברה החרדית תהיה חלק משמעותי בקבלת ההחלטות, בתעסוקה, באחריות - יהיה קשה לכולנו להמשיך ולפרוח" (ארץ)

(צילומים: לע"מ, יוסי רוזנבוים)

נשיא המדינה, ראובן ריבלין, אירח היום (שלישי) את תכנית "משפיעים" - צוערים חרדים לשירות המדינה, בבית הנשיא. באירוע הושקה קבוצת הנשים של התכנית.

מטרת התכנית היא בניית עתודה חרדית מצטיינת של עמיתים ועמיתות, אשר תשתלב בתפקידים משמעותיים בשירות המדינה והשלטון המקומי, זאת ברוח "תקווה ישראלית", תוכנית הדגל של הנשיא לביסוס השותפות בין ארבעת המגזרים המרכזיים בחברה: חילונים, דתיים, ערבים וחרדים.

באירוע השתתפו שר העבודה והרווחה חיים כץ, מ"מ נציב שירות המדינה אהוד פראוור, מנכ"ל משרד הפנים מרדכי כהן, מנכ"ל משרד הרווחה ד"ר אביגדור קפלן, מנכ"ל קרן קמ"ח מרדכי פלדשטיין, מנהל התוכנית רונן קוטין, הצוערים ובני משפחותיהם.

הנשיא ריבלין ומרדכי פלדשטיין

מנכ"ל קרן קמ"ח מרדכי פלדשטיין אמר כי "כששואלים אותי מהי ההצלחה שלנו, אני עונה שההצלחה הגדולה שלנו, היא דווקא הדברים שלא עשינו. לא שינינו כלום באורח החיים של הציבור החרדי, ויחד עם זאת הצלחנו להכניס אלפי חרדים וחרדיות לשוק העבודה, גם לרמות בכירות בחברות המובילות במשק, ועכשיו גם לשירות המדינה ולשלטון המקומי".

בנאומו, התייחס הנשיא למציאות הישראלית המשתנה, בה ארבע הקבוצות המרכזיות - חילונים, חרדים, דתיים וערבים, הולכות ומתקרבות זו לזו בגודלן אך הולכות ומתרחקות זו מזו בכמעט כל היבט אחר. "הבחירה להיכנס אל המערכת הציבורית, היא בחירה לקחת חלק באחריות על העתיד של מדינת ישראל. הבחירה להפוך למשרתי ציבור משמעה גם לשרת את כלל הציבור וגם להנכיח את הקול של הציבור שלכם, והכל בנשימה אחת", אמר הנשיא.

הנשיא הדגיש ואמר: "המספרים מדברים והם קובעים שבלי שהחברה החרדית תהיה חלק משמעותי בקבלת ההחלטות, בשוק התעסוקה, באחריות המשותפת, יהיה קשה לכולנו להמשיך ולפרוח כאן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר