הבחירות באלעד

קרב פנימי ב'דגל': שמואל גרוסברד ישובץ ברשימה?

מקומו של שמואל גרוסברד - המכהן בתפקיד הבכיר של 'דגל' באלעד - ברשימה לבחירות הבאות מוטל בספק לאור פעילות של גורמים שונים בעיר, בעד ונגד מועמדותו (חדשות, חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
גרוסברד וגפני. ארכיון (צילום: משה גולדשטיין)

בעוד הקרב על ראשות העיר אלעד טרם הוכרע, ונמצא בראש סדר הדיונים בין 'שלומי אמונים' ל'דגל התורה', מתברר כי גם גם על הרכב רשימת 'דגל התורה' בעיר, מתנהל קרב לא קטן.

מי שמשמש כיום בתפקיד הבכיר ב'דגל התורה' באלעד, כסגן ומ"מ ראש העיר, ומחזיק תיק התחבורה, הוא שמואל גרוסברד, הנחשב למקורב למרא דאתרא האשכנזי של אלעד, הגאון רבי שלמה זלמן גרוסמן.

ל"כיכר השבת" נודע כי ב'דגל התורה' שוקלים שלא לשבץ את גרוסברד בקדנציה הבאה. הסיבה: התנגדות נחרצת של קהילת סלבודקא.

גם בבחירות הקודמות התנהל קרב דומה אך מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן זצ"ל הכריע כי אבי שטרן יהיה יו"ר הרשימה בעיר ואילו גרוסברד יקבל את התפקיד הבכיר.

הפעם, ככל הנראה, הדברים ישתנו בגלל הכוח הרב שצברו קהילת סלבודקא בעיר וכן בשל קרבתו של גרוסברד לרב גרוסמן, שלא עולה בקנה אחד עם הנהגת 'דגל התורה'.

ל"כיכר השבת" נודע כי גורמים בסביבתו של שמואל גרוסברד מחתימים תושבים על מכתב על עזרתו הרבה במהלך שנות כהונתו וקריאה לראשי 'דגל התורה' להשאירו לקדנציה נוספת. מנגד, יש הפועלים כדי להחתים אנשים נגד גרוסברד.

גורם בסביבתו של גרוסברד אומר ל"כיכר השבת" כי "דווקא קהילת סלבודקא כן תומכים בגרוסברד והמחתימים נגדו הם גורמים אחרים בעיר".

שמואל גרוסברד מסר בתגובה ל"כיכר השבת": "הכתבה בחלקה רצופה בדברים שאינם נכונים עובדתית, ואיני רואה צורך להפריך כל בדל שמועה או ספין הנועד לסכסך בין ציבורים ואישים חשובים בעיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר