הבחירות בטבריה

הרבנית לאה קוק: "רצון ה' לבחור בדודיק אזולאי"

המקובל הרב קוק תומך בדודיק אזולאי לראשות העיר טבריה, בעוד יתר החרדים בעיר צפויים לתמוך ביוסי דן דוד. הרבנית קוק מתערבת ומוציאה מכתב תמיכה מרתק באזולאי (חדשות)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
הרבנית לאה קוק (באדיבות המצלם)

הבחירות בטבריה: בעוד במפלגה המאוחדת של ש"ס, 'דגל התור'ה ונציג הגרא"ד אוירבך, נוטים לתמוך לראשות העיר בראש העיר המכהן יוסי בן דוד, המקובל הגאון רבי דב קוק, הולך לבחירות בצורה עצמאית ותומך לראשות העיר במועמד דודיק אזולאי, וככל הנראה יתמוך גם ברשימה של אזולאי למועצת העיר - ולא בסיעה המאוחדת.

כחלק מקמפיין הבחירות של דודיק אזולאי, המשמש סגן ראש עיריית טבריה, יצאה הרבנית לאה קוק, רעייתו של המקובל הגר"ד קוק, במכתב מרתק לתושבי העיר.

תחת הכותרת "קריאה נרגשת מכבוד הרבנית", ובבלנק רשמי שלה, כותבת הרבנית לאה קוק: "בעזרת השם יתברך, י"ב תשרי תשע"ט. עם ישראל הקדושים והטובים! עמדנו בהר סיני ראינו את ה'. אנו קורעים את השמים בתפילות עליכם.

"בעלי הקדוש אומר: רצון ה' לבחור בדודיק אזולאי בלבד. שהוא איש ישר ונעים וליבו נכון לעזור לכל. אוהבת אתכם עד לשמים. נפגש בבית המקדש". כל החתום: "שלכם, הרבנית קוק".

בסביבת הרב קוק מסבירים כי הסיבה לתמיכה בדודיק אזולאי היא מפני שהוא שומר שבת לעומת ראש העיר המכהן שאינו שומר שבת. ל"כיכר השבת" נודע כי יש כעס בסביבת הרב על ראש העיר יוסי בן דוד שלא הקצה שטח ומבנה ראוי לתלמוד תורה של הרב "חמדת התורה" שנאלצו להשתכן במבנה קטן וצר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר