הקרב באלעד

ש"ס תתמוך ביצחק פינדרוס? אלו ההצעות שקיבלה מ'דגל'

מכתב עם התחייבות של פינדרוס לניהול משותף, ושורת תפקידים בכירים, בהם מנכ"ל העירייה וועדת תכנון ובנייה • אלו ההצעות של 'דגל התורה' לש"ס - תמורת תמיכה בפינדרוס לראשות אלעד (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
יצחק פינדרוס (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

פרסום ראשון • רגעי הכרעה באלעד: 'דגל התורה' אמנם כבר הכריזה על מועמדותו של יצחק פינדרוס, מטעמה, לראשות העיר אלעד, אך תמיכתה של סיעת ש"ס במועמדותו של פינדרוס, טרם ניתנה.

"כיכר השבת" חושף את שורת ההצעות של 'דגל התורה' לש"ס, בכדי לקבל גם את תמיכתם במועמדותו של פינדרוס לתפקיד.

לפי ההערכות, שורת ההטבות שהציעה 'דגל התורה' לש"ס, עשויה להוביל לתמיכה רשמית של ש"ס במועמדותו של יצחק פינדרוס.

בין ההצעות של 'דגל התורה' לש"ס: מכתב עליו חתום יצחק פינדרוס ובו התחייבות לניהול העיר בשותפות עם ש"ס, תפקיד מנכ"ל העירייה, ראשות ועדת תכנון ובניה, ממלא מקום ראש העיר וראשות המועצה הדתית.

בכיר בש"ס אומר ל'כיכר השבת' כי "היממה הקרובה קריטית להבשלת המגעים". לדבריו, קרע בין דגל התורה לש"ס ברכסים עשוי להעיב על התמיכה בפינדרוס באלעד, "אך אם הצדדים יתעשתו נוכל להגיע להסכמות בשתי הערים עד הגשת הרשימות".

יוסי שטרית, כך נודע ל"כיכר השבת", צפוי לנהל את מטה הבחירות מטעם 'דגל' ואף הגיע לשם כך מספר פעמים לעיר בעת האחרונה.

הערב (שלישי) יתכנסו ראשי ונציגי 'דגל התורה' מרחבי הארץ בעיר אלעד, לכינוס פותח של מערכת הבחירות ולהרצת יצחק פינדרוס לראשות העיר.

גורם ב'דגל התורה' אומר ל'כיכר השבת' כי "שום תפקיד לא הוצע לש"ס, הכל שמור להמשך המשא ומתן עם פרוש שייסגר רק לקראת הגשת הרשימות ואולי אף אחרי זה".

מנגד, ישראל פרוש ממשיך לפעול בקרב הקהילות השונות בעיר אלעד כדי לקבל את תמיכתן ובמהלך היממה האחרונה קיבל את תמיכתו של הרב שקד בוהדנה, שהצהיר כי ישראל פרוש הוא נציגו, וכן את תמיכתו של המקובל הרב ינון מלאכי, שאמר באירוע בסוכתו כי "ישראל פרוש הוא ראש העיר הראשון שהבין שהספרדים גם צריכים לקבל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר