חשיפה

לילה בחברון: שני בחורי ישיבה מוקפים מחבלים

שני בחורי ישיבה מירושלים נקלעו שלא ברצונם להרפתקאה מסוכנת במבואת העיר חברון. זה קרה לאחר שהרכב אותו רכשו לאחרונה נגנב על-ידי אחד מתושבי העיר. כך הוקפצו כוחות הבטחון מחשש לחטיפת אחד הבחורים. ואיך ליל האימים נגמר? הסיפור המלא, מיוחד (חרדים)

דוד כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (פלאש 90)

שני בחורי ישיבה מירושלים נקלעו שלא ברצונם להרפתקאה מסוכנת במבואת העיר חברון. זה קרה לאחר שהרכב אותו רכשו לאחרונה נגנב על-ידי אחד מתושבי העיר. מוסטפה, כך שמו, הציע להם לרכוש את הרכב הגנוב. הם נאלצו להגיע לנקודת מפגש ושם נתקלו בסכנת נפשות של ממש.

י', אחד הבחורים, מספר ל"כיכר השבת" על מה שארע: "אחרי שהגיעה השיחה המפתיעה מגנב הרכב, קבענו להיפגש דרומית לחברון. ליתר בטחון הגעתי עם חבר שהיה ברשותו רכב. השעה הייתה שעת לילה מאוחרת. דוממנו את המנוע והמתנו לבואו של מוסטפה.

"לאחר מספר דקות הרכב שלי הגיח משמאל. מוסטפה לא הגיע לבדו; היו עמו עוד חמישה גברתנים עם מבט של רצח בעיניים. בשלב הזה, הם החלו לתקוף לפתע את חברי ושלפו לעברו סכין ארוכה. לרגע הם לא הציעו לנו לרכוש את הרכב מידיהם.

"עד עכשיו, לא ברור איך הצלחתי להימלט מהם. אחרי דקות שנדמו כנצח מצאתי את עצמי מסתתר מאחורי סבך שיחים. מאחור, הבחנתי לפתע בכוחות בטחון רבים. רצתי לעברם וסיפרתי להם את מה שארע.

"אנשי הבטחון שמעו את הסיפור והחלו להערך לקראת הצבת מחסומים באזור. החשש היה שחברי נחטף.

"לאחר 20 דקות של מתח החיילים חזרו עם הרכב מחברון, וחברי בתוכו. הערכה בקרב מערכת הבטחון שככל הנראה המחבלים נמלטו לאחר שזיהו את הכוחות מתקרבים לעברם".

הסיפור כולו נשמר תחת מעטה חשאיות עד לחשיפתו הבוקר, כאן ב"כיכר השבת". כל הפרטים נשמרו במערכת. המסקנה חד משמעית: הסיפור הזה אולי נגמר בסופו של דבר ללא נפגעים, אך הוא רווי לקח ומהווה תמרור אזהרה לבאות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר