פרסום ראשון

נתניהו מתערב בבחירות בב"ב: הצביעו מחל

באופן חריג וחסר תקדים מתערב ראש הממשלה, בנימין נתניהו בבחירות המקומיות בעיר בני ברק כשהוא קורא לתושבים להצביע עבור יו"ר הליכוד בעיר יעקב וידר ורשימתו (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: הליכוד )

שבוע בדיוק לפני הבחירות המקומיות, ולמרות התחזיות על מערכת בחירות מנומנמת בעיר החרדית בני ברק שתוצאותיה ידועות מראש, רחובות העיר דווקא סוערים באופן יחסי.

הבוקר (שלישי), בצעד חסר תקדים, ראש הממשלה בנימין נתניהו, פונה בעצמו במסר מוקלט ישירות לתושבי העיר החרדית בני ברק ומתייצב מאחורי רשימת הליכוד ויעקב וידר.

בסרטון, שאנו חושפים לראשונה ב'כיכר השבת', קורא נתניהו לתושבי בני ברק "להצביע לרשימת "מחל" בראשות יעקב וידר. "יעקב, וכל חברי הרשימה, מאמינים בבני ברק, חיים בבני ברק, ורוצים לפעול ולקדם את בני ברק".

נתניהו מסיים ואומר כי "הם כבר עשו את זה, ויעשו את זה עוד יותר בעזרתכם. אז עזרו לעצמכם והצביעו "מחל"!".

יצוין, כי בשבועות האחרונים הודיעו שרים בכירים בממשלה על תמיכתם ברשימת הליכוד בראשות וידר, תוך שהם מדגישים כי דלתות משרדי הממשלה פתוחות בפני וידר וכי הוא יביא תקציבים רבים לעיר.

בשבוע שעבר הגיעה שרת התרבות מירי רגב, לביקור בבני ברק והודיעה גם היא על תמיכתה ברשימה בראשות וידר תוך שהיא תוקפת בחריפות את עיריית בני ברק: "הנציגים שלכם בעירייה שכחו אתכם. אם אתם רוצים להמשיך לחיות במקום שלא סופרים אתכם, מוזנח, לא מטופח, אז אל תצביעו וידר. לא יכול להיות שתהיה פה כזאת הזנחה ומצוקה. אנחנו חייבים להחזיר את עיריית בני ברק לתושבי בני ברק. חייבים לעשות שינוי בעיר הזאת, אבל אתם צריכים לעבור בית בית ולהוציא את כולם כדי שיצביעו מחל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר