"לשים סוף למחלוקת"

מוזס: "אמליץ ל'מועצת גדולי התורה' לתמוך במשה ליאון"

הקרב על ראשות העיר ירושלים. השר אורי אריאל קורא לתמוך במשה ליאון, אריה קינג הצהיר ב'אולפן כיכר' כי טבעי שכך יעשו וכעת ח"כ מוזס מ'אגודת ישראל' יוצא בקריאה לסיים את המחלוקת (חדשות)

משה ליאון, אמש (צילום: הדס פרוש - פלאש 90)

הקרב על העיר ירושלים עובר לסיבוב השני בין שני המועמדים שקיבלו את מרבית הקולות, משה ליאון שנתמך על-ידי ש"ס ו'דגל התורה', שהגיע למקום הראשון עם 33% מהקולות ועופר ברקוביץ' שקיבל 29% מהקולות.

במהלך הסיבוב הראשון 'אגודת ישראל' תמכה במועמדותו של יוסי דייטש שהגיע למקום הרביעי עם 17.2%. השר זאב אלקין קיבל 19.8% מהקולות.

כעת, מתחיל הקרב על הסיבוב השני ושני המועמדים ינסו לגייס את תומכיהם של דייטש ואלקין, כדי לנצח בקרב על ראשות העיר.

מי שמפתיע הבוקר באמירה משמעותית, הנוגדת את הערכות הפרשנים, הוא חבר-הכנסת מנחם אליעזר מוזס, נציג חסידות ויז'ניץ ב'אגודת ישראל'.

ח"כ מוזס אומר כי "עלינו לנצל את ההזדמנות שנוצרה בירושלים, להפסיק את המחלוקת ולפעול באחדות, כדי שלא נגיע לבחירות הכלליות כשאנחנו מפולגים".

"לכן", אומר מוזס, "אני אמליץ למועצת גדולי התורה לתמוך במר משה ליאון. אני קורא גם לחבריי ב'יהדות התורה' להתעלות מעל המחלוקות שקרעו אותנו מבפנים בחודשים האחרונים ולתמוך באחדות בתוך היהדות החרדית".

אמש, מתח יוסי דייטש ביקורת מרומזת ואמר כי "אם היהדות החרדית הייתה מאוחדת לא היה שום סיכוי לאף אחד אחר". עופר ברקוביץ' קרא לדייטש "לבחור איתנו דרך חדשה של הבנה וסובלנות בירושלים".

אריה קינג, שקיבל שני מנדטים, הודיע אמש בראיון ב'אולפן כיכר' כי בקרב בין ליאון וברקוביץ' "טבעי שנתמוך בליאון".

יו"ר האיחוד הלאומי, השר אורי אריאל, שתמך בסיבוב הראשון בזאב אלקין, בשל החלטת 'הבית היהודי', קרא הבוקר לתושבים להצביע למשה ליאון.

"משה מביא איתו מנהיגות ונסיון עשיר", אמר אריאל, "הוא מחבר ומגשר בין הקהילות הירושלמיות ויסייע לירושלים לעשות את כל ישראל חברים. אהבת ירושלים מחייבת את כולנו להתעלות מעל חשבונות קטנים ולעשות כל מאמץ .יחד באמונה ירושלים תנצח. אני קורא לכל אוהבי ירושלים בקדושתה ובשלמותה להצביע לידידי משה ליאון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר