שביתת התח"צ

בכיר ב'דן' נגד עיריית בני ברק: "הפקחים רודפים אותנו"

לאחר שחברת 'דן' השביתה את פעילות האוטובוסים בשכונת קריית הרצוג בבני ברק, בכיר בחברה תוקף את עיריית בני ברק: "הפקחים של העירייה רודפים את הנהגים שלנו" (אקטואליה)

שאול כהנא | כיכר השבת |
אוטובוסים של 'דן' בבני ברק (צילום: פלאש 90)

בחברת התחבורה הציבורית 'דן' החליטו לדלג על שכונת קרית הרצוג וזאת בשל אלימות לעבר הנהגים, כך פורסם אתמול לראשונה ב"כיכר השבת". הבוקר (רביעי) החליטו בחברה לצמצם את השביתה בשכונה למעט רחוב אחד.

בהודעה רשמית של החברה נאמר כי "בכל מקום בו יש אלימות מכל סוג וכלפי נהגים של 'דן' אנו לא נספק שירות! כתוצאה מריבוי אלימות כלפי נהגים, הוחלט להזיז את התחנה ולהימנע מנסיעה ברחוב יגאל אלון בקרית הרצוג בבני ברק. חברת דן אינה משטרה ואינה בית משפט. תפקידנו קודם כל להגן על עובדנו וכך נעשה".

אך אם מן ההודעה הרשמית של החברה ניתן להבין כי הסיבה לשביתה היא אלימות מצד הציבור, מדברי בכיר בחברת 'דן' ששוחח הבוקר עם 'כיכר השבת' עולה כי החברה זועמת על פקחי עיריית בני ברק ועל התנהלות העירייה. לטענתו, העירייה לא מספקת לנהגי החברה "פינת שירותים ותנאים מינימליים" ו"הפקחים רודפים נהגים במגמתיות".

"השביתה תסתיים כאשר העירייה תיקח אחריות כמתחייב", מבהיר בכיר בחברת 'דן' בשיחה עם "כיכר השבת", "נהגנו יפסיקו לקבל איומים על חייהם, האלימות תדעך, הפקחים יפסיקו לרדוף במגמתיות ולחלק דו"חות במאות אלפי שקלים סתם כך".

"כאשר נציגי הציבור בעיר יבינו שאי אפשר לדרוש (ולקבל באהבה) שידרוג שירות מבלי לדאוג לנהגים לפינת שירותים ותנאים מינימליים מחוייבי המציאות, כאשר יפסיקו כולם לרעוד מאימת בריונים ששולפים סכינים מול נהגים שבאים בתנאים קשים ביותר לשרת אוכלוסייה עם כל הלב, רק אז נוכל לחזור לשיגרה", הוא מבהיר.

לדבריו, "הנהגים יוצאים השכם בבוקר לשרת ציבור, לא למלחמה ולא לסכן את חייהם".

תושב השכונה אהרן ברינצוייג אומר ל"כיכר השבת" כי "אם לחברת דן יש טענות על העירייה שתעניש את העירייה ולא את התושבים".

תגובת עיריית בני ברק טרם התקבלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר