צפו בדברי מוזס

הח"כ החסידי סירב לענות למי הצביע בירושלים: "חייב דו"ח רק לרב'ה"

הבחירות בירושלים, היום שאחרי: ניצחונו של משה ליאון, לאחר שאגודת ישראל סירבה לתמוך בו, מעמיד במבוכה מסוימת את ח"כ מנחם אליעזר מוזס • צפו בראיון שלו ל"כיכר השבת" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: ישי כהן, כיכר השבת)

הבחירות בירושלים בין ליאון לברקוביץ, הציבו את אגודת ישראל בעמדה לא שגרתית של "שב ואל תעשה" כפי שהורתה ה'מועצת' החסידית, ובהתאם לכך רבים מאנשיה בחרו בברקוביץ או נמנעו. כעת, ביום שאחרי, מסרב ח"כ מוזס לענות לשאלת 'כיכר השבת' עבור מי הצביע.

"מכיון שזה מאחורי הפרגוד, אני חייב רק לבורא עולם, לרבי שלי ולעצמי - לתת דו"ח", השיב הח"כ מאגודת ישראל, נציג חסידות ויז'ניץ.

מוזס הוסיף: "שמעתם מה שאמרתי לפני שבועיים, שאנחנו חייבים לחסל כבר את היריבות ואת הפלגנות הזו, לאחות את הקרעים ולהתחאד יחד. זו ההזדמנות ללכת, לקראת הבחירות (לכנסת... י.כ.), עם מוישה ליאון, ואז בעז"ה יש סיכוי טוב שנוכל להמשיך את הדרך".

אז הצבעת ליאון? "אני לא רוצה לחזור עוד פעם למי אני צריך לתת דו"ח. אבל זה מה שאמרתי בכל עידן ובכל עת; שזה מה שכולנו צריכים לעשות".

מה תגובתך לצעקות "ליצמן תתפטר"? "אוי, כל הדברים האלו רק מעמיקים יותר את הקרע, ואת השסעים. אנחנו צריכים עוד השנה ללכת לבחירות! מה יהיה כאן השנה?".

"למה להתפטר?", המשיך ח"כ מנחם אליעזר מוזס: "יש לו רבי שמינה אותו. כמו ששואלים אותי 'מה איתך לקדנציה הבאה?', אז אמרתי: 'אתן לכם כתובת מדוייקת, בשעות היום זה בשיכון ויז'ניץ, תורת חיים 4, קומה ראשונה, שם גר הרבי מויזניץ. בשעות הערב הוא מקבל באהבת שלום 13. זו הכתובת...".

"הוא מינה אותי לפני עשור שנים, והוא הקובע אצלנו", חרץ מוזס.

צפו בראיון

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר