במהלך הבחירות

הגר"מ מאזוז: "לא פגעתי באף תלמיד חכם"

מנהיגה הרוחני של 'יחד' הגאון רבי מאיר מאזוז, התייחס בשיעורו למחלוקת בבחירות האחרונות והתבטא כי לא פגע באיש. "מי שיפְגע - יפָּגע גם כן, אבל אני לא מתייחס" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגר"מ מאזוז (צילום: שוקי לרר)

מנהיגה הרוחני של 'יחד', ראש ישיבת כסא רחמים, הגאון רבי מאיר מאזוז, התייחס בשיעורו למחלוקת בבחירות האחרונות והתבטא כי מעולם לא פגע באיש.

במהלך השיעור השבועי הערב (מוצאי שבת קודש), דיבר הרב על החובה והחשיבות להיזהר בכבוד תלמידי חכמים, והוסיף: "אני כמה שדיברתי בבחירות, לא פגעתי באף תלמיד חכם, ואפילו באנשים פשוטים לא פגעתי. אלו שרוצים לפגוע שיפגעו, מי שיפְגע - יפָּגע גם כן, אבל אני לא מתייחס למה שהם אומרים...".

הרב מאזוז הרחיב עד כמה צריכים לכבד את התורה ואת תלמידי החכמים ואמר כי "אדם צריך לכבד את התורה שלו, ואם אתה מתבייש לדרוש כסף תשאל כמה אתה מוכן לשלם, יגיד לך מוכן לשלם פראנק וחצי, תגיד לו טוב תודה רבה.

"פעם באו מאיזה ארגון ואמרו שהם מוכנים לשלם על שיעורים שהאברכים נותנים, כמה הם מוכנים לשלם? שקל אחד. בן פורת יוסף בן פורת עלי עין, "שקל שלם" - אתם נותנים?! נורא ואיום. משוגעים, קמצנים, אם הייתי עז פנים הייתי לוקח מקל ונותן להם על הראש "החוצה". אנחנו לא צריכים את השקל שלכם, תלמיד חכם נעשה בזוי בעיניכם, בזוי יותר מבעל חיים, לא צריכים את השקל שלכם".

"שמעתי שיש מקום שנותנים למי שקורא בתורה אצלהם, 5,000 לחודש, ככה צריך, הוא טורח ומכין, הוא רב הקהילה, צריך לכבד אותו. צריך לכבד ולהרים את התלמידי חכמים. כך היה גם מעורר תמיד מרן הרב עובדיה זצ"ל", סיים הרב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר