דעה: הרב ללום, אותי אתה כבר לא מייצג!

בעקבות החשדות כי מאבקו של יעקב ללום מגיע מ"הקרן לישראל החדשה", אני קורא למנהלי אתר "כיכר השבת": הרפו מהאיש, לא מפועלו (דעה)

הרב נתנאל אטיאס | כיכר השבת |

גם אני התמוגגתי להיתקל מפעם לפעם בכניסתי לאתר 'כיכר השבת' בציטוטי דבריו של הרב יואב ללום. התענגתי גם על רדיפת הצדק שלו, אך זהו, מבחינתי הגיע הזמן לחתוך את החוט שחיבר בינינו.

ליבי נכמר בקרבי כאשר שמעתי על האפליה הספרדית הנוראה, הגזענות נוסח האפרטהיד הזכור לשמצה, דמי געש בקרבי.

ממילא שמחתי היתה רבה כאשר נכחתי בפעולותיו של ללום.

דרכו העיקשת בהגשת בג"צים על גבי בג"צים, מאז ומעולם קצת החשידה אותי.

כל בר דעת יודע שהגשת בג"צ עולה הון, אולם שמחתי על מטרתו של המאבק חיפתה על סימני השאלה הרבים שנתעוררו.

גם כאשר דרכו וצורת פעילותו לא תמיד עלתה בקנה אחד עם הדרכים המקובלות, נורות האזהרה האדומות שהבהבו עדיין לא משכו את תשומת ליבי, אולם עתה הכל התפוצץ.

כאשר נחשף לעין כל, כי ה'קרן לישראל החדשה', אותה הקרן שמממנת העמדת קצינים ובכירים ישראלים למשפט ברחבי העולם, אותה הקרן אשר עושה כל שביכולתה בכדי לסדוק בבטחונה של ישראל ויציבותה.

אותה הקרן בדיוק היא שממנת את רדיפת האפליה של ללום, כאן הגיע הזמן לעצור ולזעוק, ללום אתה לא משלנו, המטרה לא מקדשת את האמצעים, כפי שיש הפרדה ברורה בין דת למדינה, יש להפריד בין גזענות לעוינות.

ללום, לקחת את אמונינו וניצלת אותו בדרכים קלוקלות, הבטחת מניעת גזענות והפכת אותנו תומכיך לעוכרי ישראל וחותרים תחת אושיות המדינה, כלך לך מאיתנו, הגיע הזמן לבצע התנתקות חד צדדית ממך אך לא מפועלך.

פועלך אכן היה קדוש, אולם לא הדרך, אני קורא לאתר 'כיכר השבת', שהיה היחידי שהקפיד להביע תמיכה עיקשת בללום, אנא הפסיקו, הסירו מעמנו את החרפה הזאת, ללום, אינו משלנו הוא מאויבינו.

כלום הינו מסכימים שילדינו ילמדו במוסדות המתוקצבים בידי ה'חמאס', מובן שלא, הדבר אינו שונה כהוא זה ואף יותר גרוע שהנ"ל רוצים להרוג הגוף ואילו ה'קרן לישראל החדשה' רוצה להרוג את הנפש, להחדיר את השמאל הקיצוני.

'ללום' אותי אתה כבר לא מייצג!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר