פרסום ראשון

בכיר לשעבר בשח"ר תובע חצי מיליון שקל מיוזמי 'הציידים'

בכיר לשעבר במדור שח"ר, שעסק בשילוב חרדים בצה"ל, הגיש תביעה בסך חצי מיליון שקלים, נגד שני פעילים מ'הפלג', בגין חוברת 'הציידים'. התובע מציין כי השפעת החוברת ניכרת בחייו (חדשות)

שאול כהנא | כיכר השבת |
עמוד בחוברת על רקע המודעות נגד החרדקים (צילום: צילום מסך, נתי שוחט - פלאש 90)

פרסום ראשון: בכיר לשעבר בשח"ר, הגיש לבית המשפט ברמלה תביעת נזיקין בגין לשון הרע על סך חצי מיליון שקל, נגד מחברי חוברת "הציידים" שחשפה את העוסקים בגיוס חרדים, כך נודע ל"כיכר השבת".

שמו של התובע נאסר בפרסום מחשש לשלומו ואת תביעתו הוא מבסס על סמך תביעה קודמת שהוגשה על ידי יהודה גליקמן, שתבע פיצויים נגד מחברי החוברות וזכה בתביעה ב-650,000 שקלים פיצויים, כאשר כל אחד מן הנתבעים חוייב להשתתף בתשלום הפיצויים.

כעת, כאמור, בכיר נוסף לשעבר במדור שח"ר, תובע 500,000 שקל מאותם נתבעים. בתביעת גליקמן זכה התובע לגיבוי נדיר של היועמ"ש אביחי מנדלבליט.

בתביעה שהוגשה על ידי עורך הדין ראובן ביטון נכתב כי התובע עסק בשילוב חרדים וכראש מדור שח"ר מתוך שליחות ציבורית וממקום של שיקום הנוער החרדי הנושר וזאת באופן גיוסם של בחורים אלו למסלולים יעודיים לחרדים בצה"ל במסגרת תכנית שח"ר.

התובע מציין כי השפעת חוברת הציידים ניכרת בחייו של התובע, ומכריו מצטטים לו את החוברת באומרם כי הוא "גייס לצבא השמד".

יצוין כי התביעה היא כנגד שני פעילים בולטים המשתייכים ל'פלג הירושלמי' - ש"פ וי"מ.

עו"ד ראובן ביטון אומר כי "התביעה הוגשה כנגד הנתבעים וזאת בשל פרסום דברי הבלע של הנתבעים במסגרת חוברת הציידים, התובע סומך ידיו על בית המשפט שישים קץ לרדיפתו על ידי אנשים דוגמת הנתבעים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר