בדרך לברית

הגר"א נבנצאל היה מעורב בתאונת דרכים והמשיך ללמוד

רכב בו נסע הגאון רבי אביגדור נבנצל היה מעורב בתאונת דרכים ליד מודיעין עילית, כונני איחוד הצלה הופתעו למצוא את הרב יושב ברכבו שנפגע ושקוע בלימוד. צפו בתיעוד (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הגר"א נבנצל ברכבו, לאחר התאונה (באדיבות המצלם)

בשעות אחר-הצהריים (שלישי) אירעה תאונת דרכים בכיכר חשמונאים, הסמוכה לעיר מודיעין עילית, בה היה מעורב הגאון רבי אביגדור נבנצל, רבה של העיר העתיקה.

בתאונה ניזוקו שני כלי רכב באופן משמעותי ואך בנס לא היו נפגעים בנפש.

מתנדבי "איחוד הצלה" שהוזעקו למקום מתארים בשיחה עם 'כיכר השבת' מחזה מרגש ולא שגרתי: "היה זה שניות ספורות לאחר התאונה. קיבלנו קריאה על תאונת דרכים עם חשש לפצועים, לפתע נצפה באחד מהרכבים המעורבים בתקרית, זקן רבני ירושלים הגאון רבי אביגדור נבנצל, רבה של העיר העתיקה, שהיה בדרכו לשמש כסנדק בשכונת אחוזת ברכפלד הסמוכה, תוך כדי שהוא רכון על תלמודו, משל לא אירע דבר".

"היה זה מחזה מרגש מאד", אומר אחד המתנדבים, "הרב בגילו המופלג חווה תאונה לא קלה, רכבו נהדף בעוצמה אדירה, ועושה רושם כאילו כל הסיפור הזה לא קשור אליו, הרב יושב ברכבו וממשיך לעסוק בתורה בהתמדה גדולה. מימי לא נתקלתי במראה כזה. אי אפשר לתאר את התרגשותנו במילים".

במקום נכחו צוותי הצלה רבים שניצלו את ההזדמנות הנדירה, וניגשו להתברך מפי הגאון הרב נבנצל שהאציל עליהם מברכותיו והודה להם על פועלם הרב למען הצלת חיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר