"טלטלה בחוזקה"

מטפלת מירושלים מואשמת בפציעת תינוק

המטפלת שנעצרה לאחר פציעת הפעוט בן שבעת החודשים, לפני כשנה וחצי, מואשמת כי לא זו בלבד שטלטלה את התינוק וגרמה לחבלתו החמורה, אלא אף נמנעה מהזעקת עזרה (ארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
המטפלת בבית המשפט (צילום ארכיון: יונתן זינדל, פלאש 90)

פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) הגישה לאחרונה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד מטפלת בת 55, חרדית המתגוררת בשכונת רוממה, בגין פציעת תינוק בן שבעה חודשים.

כזכור, לפני כשנה וחצי עצרה המשטרה מטפלת, לאחר שפעוט בו טיפלה בפעוטון פרטי שהפעילה, נפגע בראשו ופונה לבית החולים הדסה עין כרם כשמצבו הוגדר בינוני.

לאחר מכן הוארך מעצרה מספר פעמים, כשהיא חשודה בגרימת החבלה החמורה בגופו של התינוק.

כעת, בכתב האישום שהוגש נגדה לאחרונה, מתואר: "הנאשמת עבדה בדירתה כמטפלת בתינוקות. ביום 1.5.2017 היא החלה לטפל בתינוק בן שנה וחצי. יומיים לאחר מכן, אחזה בתינוק כאשר ראשו ללא תמיכה, וטלטלה אותו בחוזקה".

לפי כתב האישום, "לאחר שהתינוק איבד את הכרתו, נמנעה הנאשמת להזעיק את כוחות ההצלה, ובמקום זאת התקשרה לבעלה ודיווחה לו על מצבו של התינוק. לאחר שיחה זאת דיווח הבעל למד"א כי התינוק איבד את הכרתו".

"כוחות מד"א שהגיעו למקום הבחינו בתינוק כשהוא מחוסר הכרה ומתקשה לנשום, וניסו לברר עם הנאשמת מה אירע לתינוק, אך זו שתקה ולא שיתפה עמם פעולה".

המטפלת מואשמת, כי "כתוצאה ממעשי הנאשמת נגרמו לתינוק נזק מוחי נרחב בצקת מוחית ופגיעות נוספות שבגינם הוא פונה לטיפול נמרץ ושהה באשפוז במשך כשבועיים. כתוצאה ממעשיה, סובל הקטין מלקות ראייה חמורה בעינו השמאלית ומלקות ראייה בעינו הימנית שבגינם עבר מספר ניתוחים; וכן מקשיים התפתחותיים משולבים ניכרים, כשבגין כך הוא מצוי תחת מעקב וטיפול רפואי ובהשגחה רציפה של הוריו".

העבירות בהן היא מואשמת: תקיפת חסר ישע וגרימת חבלה חמורה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר