פינוי בית הכנסת בבני ברק

ה'מועצת' במחאה "על הרדיפות והפגיעות" נגד רובינשטיין

מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה' יוצאת במכתב תמיכה בראש העיר בני ברק, אברהם רובינשטיין, ובמחאה על הרדיפות והפגיעות כנגדו, על רקע סערת פינוי בתי הכנסת שנבנו שלא כחוק (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
מרן הגר"ח קנייבסקי עם רובינשטיין (צילום: דוד זר)

פרסום ראשון: מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה' יוצאת במכתב תמיכה בראש העיר בני ברק, אברהם רובינשטיין, על רקע הסאגה סביב בית הכנסת 'דרכי שמואל' של 'הפלג הירושלמי'.

כפי שנחשף ב"כיכר השבת", בית הכנסת שנבנה על שטח ירוק היה אמור להתפנות ע"י העירייה, מה שגרר גל השמצות והאשמות חמורות נגד ראש העיר המכהן, כאשר בסופו של דבר החליטה העירייה שלא לפנות את בית הכנסת.

במכתב, המתפרסם לראשונה ב'כיכר השבת', עליו חתמו מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי וראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין לצד חברי מועצת גדולי התורה, נכתב: "הננו להביע בזה את כאבנו ומחאתנו על הרדיפות והפגיעות בשלוחא דרבנן ממקימי עולה של תורה בא"י ע"י רשת הכוללים 'נחלת משה'".

המכתב של 'המועצת'

עוד כתבו הרבנים על רובינשטיין: "מוסר נפשו למען הכלל והפרט, עומד על המשמר בעירנו, איש אמונם של גדולי הדור שליט"א וכל מעשיו על פי עצתם והוראתם ונתמנה על ידינו לראש העיר דבני ברק".

"והננו לחזק את ידיו בעבודת הקודש ובהרמת קרן התורה, ובעזרת השם יתברך יזכה להמשיך בפעליו להרבות כבוד שמים עד ביאת גואל צדק", חתמו הרבנים את מכתבם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר