התעקש ובלש

כך הגיע תושב בני ברק לאישה שגנבה את עגלת תינוקו

מוכרת העגלות שפרסמה אותן באתר יד2, התבררה כמי שגנבה את עגלת התינוק היוקרתית השייכת למשפחה חרדית מבני ברק. אב המשפחה פצח במסע בלשי - והצליח (חדשות)

שאול כהנא | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

צעיר תושב העיר בני ברק גילה לאחרונה כי עגלת התינוק שלו נגנבה. מדובר בעגלה של חברת יויו מבית בייביזן, עגלה יוקרתית ויקרה, כאשר גם לכמה משכניו בבניין נגנבו עגלות יקרות ערך.

כאשר כבר כמעט התייאש מן האבידה, יצא האב האיכפתי לחפש עגלה 'יד שנייה' באתר יד 2, שם גילה להפתעתו עגלה מאותה חברה, באותו הצבע - מה שעורר את חשדו.

בעקבות כך הוא התקשר למספר הטלפון שהופיע בפרטי המוכר. היתה זו אישה, שהציגה עצמה בשם 'ליאורה', וסיפרה לו כי הסיבה למכירה היא משום שחמותה רכשה עבורה את העגלה והיא כבר לא זקוקה לה.

מה שהגביר חשדו של הצעיר הבני ברקי, היא העובדה שאותה 'ליאורה' מוכרת באתר יד 2 חמש עגלות נוספות - עובדה המפריכה את דבריה כי היא מוכרת עגלה ספציפית שניתנה לה מחמותה.

הצעיר לא התעצל, ופנה לכתובת שמסרה לו המוכרת כדי לרכוש את העגלה. כשהוא הגיע למקום, זיהה הצעיר מיד את העגלה שלו, על פי קוד ואימות מול החברה המייצרת.

וכך הוא מתאר ל'כיכר השבת' את השתלשלות הדברים: "בהתכתבות שלי עם ה'מוכרת', סיכמתי איתה שאני בא אליה למקום מגוריה בעיר בת ים כדי לקנות את העגלה, ובמקביל סיפרתי על המקרה לארגון 'השומרים' של בני ברק והודעתי להם שאעדכן אותם בהתפתחויות בהתאם לצורך".

"נסעתי לשם", ממשיך האב הנמרץ את סיפורו, "נכנסתי לבית באותה הכתובת, ישבה שם אימא לשני ילדים בת 25 עם אמא שלה בת ה-50. אני בודק, ואכן מוצא שזו העגלה שלי, עם הקוד שלי".

"מיד עדכנתי את 'השומרים', וכשהם באו לבית האישה הגנבת, היא קלטה שתפסנו אותה והוציאה אותנו מהבית. בשלב זה הזמנתי משטרה, ובינתיים האימא מסרה לרשותי את העגלה".

כאן התברר לבעל העגלה כי הנוהל במשטרה מחייב הגשת תלונה: "המשטרה הגיעה למקום, היתה שם כשתי דקות, ואז השוטרים אמרו לי שאם אני ארצה שיחקרו ואולי יעצרו את ה'מוכרת' אני צריך להגיש תלונה במשטרה".

יצוין, כי לאחר פניית 'כיכר השבת', פתחו במשטרת מחוז דן בבדיקת המקרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר