סערה בעיר

עיריית אלעד פרסמה לראשונה ב'הפלס'; "ביתד סירבו"

עיריית אלעד פרמה הבוקר - לראשונה - מודעה ב'הפלס', בטאון 'הפלג הירושלמי' וטענו כי ב'יתד נאמן' סירבו לפרסמה. המחנך הרב בלוי: "מחאה נמרצת על הפרסום המחוצף" (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ראש העיר ישראל פרוש (צילום: Aharon Krohn/Flash90)

שוב תסיסה ביחסים בין 'דגל התורה' לראש עיריית אלעד ישראל פרוש, לאחר שהעירייה פרסמה הבוקר (ראשון) לראשונה מודעה רשמית מטעמה בעיתון 'הפלס' של 'הפלג הירושלמי', עיתון שכזכור הוחרם בהוראת גדולי ישראל מרן רה"י הגראי"ל שטיינמן זצ"ל ומרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי.

הבוקר, כאמור, הופתעו ב'דגל' לגלות כי בעמוד הראשון של עיתון 'הפלס', פורסמה מודעה מטעם עיריית אלעד, עליה חתום ראש העיר ישראל פרוש. המודעה מזמינה מוסדות המעוניינים לעבור לאלעד, להגיש בקשה בימים אלו.

המודעה הנ"ל פורסמה בעיתון 'המודיע', 'המבשר' וב'הפלס'. בכירים בעירייה אמרו ל'כיכר השבת' כי בעיתון 'יתד נאמן' סירבו להכניס את המודעה שהייתה אמורה להתפרסם בעמוד הראשון של העיתון.

ב'יתד' סירבו להגיב על הטענות והפנו את 'כיכר השבת' לועדת הרבנים של העיתון שקיבלה את ההחלטה לא לפרסם את המודעה.

יצוין כי ישראל פרוש עצמו הותקף לא אחת בעיתון הפלס בשנים האחרונות. בנוסף, זו הפעם הראשונה שעיריית אלעד מפרסמת בעיתון בו לא העזה לפרסם בעבר. גורמים פוליטיים בעיר מעריכים כי המתיחות של ראש העיר מול 'דגל התורה' היא זו שאפשרה לו ככל הנראה לפרסם בעיתון הנחשב אופוזיציה לציבור הליטאי.

המחנך הרב מוטקה בלוי הגיב בקבוצה פנימית וכתב: "אני מביע מחאה נמרצת בפני האחראים על הפרסום המחוצף של עיריית אלעד בזיבלון שנאסר על ידי גדולי ישראל".

מאוהדי עיתון 'הפלס' נמסר בתגובה: "לא שמענו את מחאתו של המחנך הדגול נגד הראיון של הרב אפרתי ב'זיבלון' שנאסר ע"י כל גדולי ישראל. מסתבר שלא כבודם של גדולי ישראל עומד מאחורי המחאה אלא רק פוליטיקה קטנה של שנאה ומדון".

בעיריית אלעד הגיבו בשיחה עם 'כיכר השבת' כי מדובר בפרסום מקצועי נטו שכוון לפרסום בכל היומונים.

המודעה שפורסמה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר