בכניסה לקואליציה

מונטג הפתיע את חבריו: "פורש מהעירייה"

חבר מועצת העיר בית שמש מטעם מפלגת יהדות התורה הפתיע את חבריו והודיע הערב במהלך ישיבת המועצה על התפטרותו מתפקידו. ש"ס זועמת על הצטרפות 'דגל' (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: יעקב לדרמן, פלאש 90)

במהלך ישיבת המועצה הערב (ראשון), בעיר בית שמש הודיע חבר מועצת העיר הוותיק מ'דגל התורה' משה מונטג, על פרישתו מכל תפקידיו בעיריית בית שמש.

בנאום הפרידה מחבריו התייחס מונטג תחילה לכניסת המפלגה לקואליציה של עליזה בלוך: "נעשתה פה עבודה רצינית עם גבורה שאני חושב שהיו דברים שהתנהלו שיצאו מחוץ לפוליטיקה והתנהלו בין הגורמים הרוחניים בצורה טובה ולשביעות רצון כולם".

"אני חושב שדגל התורה כולה נכנסה לקואליציה מתוך מטרה ללכת ולעזור לך ראש העיר במשימות הגדולות שיש לך, לעבוד בצורה משמעותית ובצורה רצינית לטובת העיר".

בשלב זה החל מונטג להיפרד מחבריו: "אני ברוך ה' זכיתי לשרת את הציבור 15 שנה בעיריית בית שמש ובמגוון תפקידים, ואני חושה שהרבה מאוד עשייה נעשתה בעיר בשנים האחרונות והרבה מאוד פירות יקצרו אותם בשנום הבאות".

"אני ברמה האישית התייעצתי גם עם רבותי וגם עם משפחתי ובני ביתי וקיבלתי החלטה לקחת פסק זמן מהתפקידים שלי בעיריית בית שמש, אך לא מהחיים הציבוריים בכלל:.

לסיום דבריו הסביר מונטג: "חיכיתי לרגע שדגל התורה תיכנס לקואליציה, שדגל התורה תתייצב, תהיה לפי גודלה האמיתי ולפי מה שהמפלגה הזו שווה ומאחל למפלגה שלי בהצלחה", דברי מונטג.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר