"אלי ישי ממורמר"

הח"כ העממי של ש"ס: 'הרבה פחות יצביעו לנו אם נתאחד'

"הרבה פחות יצביעו לנו אם נתאחד עם יהדות התורה, זה לא סוג הציבור שהם רוצים להשתייך אליו"; "ש'אגודה' ידאגו לעצמם, ברשויות הם לא הפגינו תוצאות"; "אלי ישי מר וממורמר" • דני סיידא בראיון

ישי כהן | כיכר השבת |
(מנהל אולפן: אריאל ליבא)

ח"כ דני סיידא

כותרות הראיון עם ח"כ דני סיידא

'מפץ חרדי': "הרבה פחות יצביעו לנו מפעמים קודמות, הרבה פחות, מאלו שאני מכיר בהתיישבות. מאלו שאני חי אתם. הרבה פחות ממה שאנחנו מכירים. זה לא טבעי, זה לא הבית שהם מכירים, זה לא סוג הציבור שהם רוצים להשתייך אליו. אלו ספרדים שמחוברים לתורתו של הרב עובדיה ולפשטות של ש"ס.

"קדנציה שלמה שהייתה אחדות מצוינת בין המפלגות החרדיות, ידעו לעבוד מצוין, אני מנסה להבין למה האחדות, המעוסה או לא מעוסה, אבל קטונתי, אני מקווה שתצא אמירה ברורה".

ה'דאגה' של אגודת ישראל לאחוז החסימה של ש"ס: "אני יכול לגחך, זה מצחיק. ש"ס לא במספרים האלה, השטח מדבר אחרת, מצבנו מצוין לא פחות מהבחירות הקודמות, שידאגו לעצמם, הם ידעו 'להתנהל' בבחירות לרשויות ולא כל כך הפגינו תוצאות טובות..".

ש"ס חרדית ופחות עממית?: "התקשורת מקצינה את זה, זה לא הדבר הנכון, יש לנו חברי כנסת שרובם העם שבשדות, הם פשוט להתלבש בצורה מכובדת, בכנסת ובבית כנסת, אולי גם לי ייקח כמה שנים להתלבש כך. החברי כנסת בש"ס הם כמוני".

אלי ישי: "המחלוקת החריפה, הלא הגיונית, רובה שקרית - לא היה לה בסיס, היא גרמה לציבור שלנו לסלוד ממה שקורה. אני מאמין שהיום שהדברים מתבררים ורואים מי מייצר את המחלוקת. יש מישהו מסויים שלא מסכים עם ההחלפה שלו וגרם להכפשות, הוא לא הסכים עם הפסק של הרב עובדיה, הכפיש, זה לא רק נקמה מול אריה דרעי שהחליף אותו, אלא אפילו אמירה וקריאת תיגר על מרן זצ"ל.

"הוא חבר לגורמים שהציקו הכי למרן הגר"ע יוסף, גם לחלקים מ'אגודה' שגם הם לא היו אף פעם באיזו הבנה או חיבה יתרה למרן, והיום הוא גם חובר, לפרוש, יש מסורת של הדבר הזה. זה בלתי נסבל, זה גרם לחלק מהציבור שלנו להתרחק.

"נתנו לו הכל, נתנו לו, אני יודע שנתנו, הבן אדם מונע ממניעים אפלים, אני לא יכול לחתור למניעים הנפשיים שלו, נתנו לו כל מה שהוא ביקש, הוא מר וממומר ומתנהג כמו שמתנהג".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר