שיא המצ'ינג:

"הלב של ויזניץ"- 52 מיליון ש"ח מכ-70 אלף תורמים

מגבית "תנו לבבכם" להשלמת בית ויזניץ שברה שיאים חדשים בעולם המצ'ינג • 52 מילון ש"ח גוייסו בתוך 43 שעות, ממוצע של 1.4 מיליון בשעה • 4500 מתרימים פעלו מעשרות חפ"קים בחרבי הארץ והעולם והתרימו כ-70 אלף איש • כלל ישראל החזיר אהבה לויז'ניץ (חרדים, שיווקי)

בתום 43 שעות מורטות עצבים הסתיים הבוקר בשעה 7:00 מגבית "תנו לבבכם" למען השלמת בית ויזניץ בבני ברק. היעד השאפתני שנקבע, 44 מיליון שקלים, הושג אמש דקות לפני חצות, אז הוחלט להאריך את הגביה עד ל-7 בבוקר, לטובת הכספים הרבים שעדין לא הוזנו במערכת מחמת העומס וכן אלפי תרומות שהמשיכו להתקבל מרחבי העולם. בתום המגבית, הגיעו ל-52 מיליון שקל, 8 מיליון יותר מהיעד המקורי.

המגבית הגיעה לשיאים חדשים בעולם המצ'ינג, עם הסכום הגבוה ביותר שגוייס, וכן מספר התורמים הגבוה ביותר, כמעט 70 אלף איש, מכלל החוגים והעדות בעם ישראל כאשר כלל ישראל החזיר אהבה למרן האדמו"ר מויז'ניץ. במהלך שני ימי המגבית גיוסו כ-1.4 מיליון שקל בממוצע כל שעה. בחברת קוזמאצ' שדרכה התבצעה ההתרמה מציינים כי בשעות האחרונות של המגבית, הגיע היקף התרומות למאה תרומות לשניה.

מערך ההתרמה הופעל על ידי כ-4,500 מתרימים בני החסידות וידידיה, שפעלו מחפ"קים שהוקמו בכל רחבי הארץ והעולם, כשעל המלאכה מנצחים עסקני החסידות מהחפ"ק הראשי בבני ברק בניצוחם של ראשי צוות ההיגוי של בית ויזניץ הרב יעקב שטרן מבעלי פרסום מימד, הרב שלמה יצחק רוזנשטיין והרב יהושע מנדל, סגרה"ע ב"ב . חפ"קים הוקמו גם באנטוורפען שבבלגיה, במונסי, בארא פארק וויליאמסבורג שבניו יורק, בליקווד שבניו ג'רזי, בלונדון, במנצ'סטר ובווסטקליף שבבריטניה, בציריך שבשוויץ, בווינה, במונטריאל ובטורונטו שבקנדה.

במוסדות ויז'ניץ ביקשו להודות לחברת הפרסום והאסטרטגיה 'שחור ולבן', לקיוי הס שותף במשרד שניצח על האסטרטגיה והתווה ובנה את הקו הפרסומי ולכל צוות המשרד שליוו את הקמפיין הענק והביאו את דבר המגבית לכל בית בישראל.

קיוי הס אסטרטג ושותף ב'שחור ולבן' עם המשב"ק של מרן האדמו"ר מויז'ניץ הרב בן ציון שטנגר

שניצח על האסטרטגיה והתווה ובנה את הקו הפרסומי ולכל צוות המשרד שליוו את הקמפיין הענק והביאו את דבר המגבית לכל בית בישראל.

מנהלי החסידות מציינים לשבח את חברת קוזמאצ׳ שתכננה את הכל משלב הרעיון ועד הביצוע המושלם בשטח, כשהעמידה צוות מסור שהצליח בכינוסי רתימה רבים להסביר לאלפי החסידים את המשימה שעמדה לפניהם, ובעיקר נתנה להם כלים מקצועיים לגיוס מוצלח. התכנית של קוזמאצ׳ לגיוס המונים הוכחה כמתכון מנצח. כל זאת בניצוחו של ישראל מרנשטיין האסטרטג החסידי של קוזמאצ׳ שהוביל את הקמפיין ביד רמה.

מנכ"ל איגוד מוסדות ויזניץ ומוביל הפרויקט הענק של בנין בית ויזניץ, הרב ישעי' יעקב ורטהיימר הודה בשעות הקטנות של הלילה נרגשות לאלפי החסידים מהארץ ומהעולם שנרתמו להצלחת המגבית, ולקרוב ל-70,000 התורמים שהפכו לשותפים לממלכת התורה והחסידות ונשיאה מרן האדמו"ר שליט"א.

מנכ"ל קוזמאצ', ג'וסף בורנשטיין, אמר כי, "המספרים מדברים בעד עצמם, אין ספק שחסידות ויזניץ על אלפי חסידיה מציבה רף חדש בעולם גיוס ההמונים. הוכח שבהיערכות נכונה וחלוקת עבודה ברורה אפשר לעמוד בכל יעד בכל נקודת זמן. המספרים הפנומנליים שהושגו מספרים בסופו של דבר גם את הסיפור הזה".

קיוי הס, אסטרטג ושותף ב'שחור ולבן' אמר כי, "נערכנו לקמפיין הזה במשך שבועות ארוכים, כשמהרגע הראשון הבחנו בהתנהלות הרצינית וממוקדת המטרה של כל הגורמים שנטלו בו חלק". עוד מציין הס כי, "אי אפשר להתעלם מכך שמרן האדמו"ר נטל על כתפיו את עול המגבית האדירה הזו להשלמת בניין דורות כאשר כלל ישראל השיב לו באהבה חסרת תקדים כפי ששיערנו לכל אורך הדרך ובכל שלבי המגבית הייחודית הזו בה היו שותפים מרנן ורבנן גדולי ישראל מכל העדות והחוגים באופן מרהיב ומעורר השתאות. המערכת הזו ללא כל ספק, עשתה היסטוריה".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר