יחזור לבית הספר?

המעסיק החרדי של קטוסה שלח זר פרחים: "איש טוב וישר"

אחיו של מחמוד קטוסה משוכנע כי הוא ישוב לעבוד בבית הספר, אליו חזרה ללמוד הילדה שהותקפה - רק השבוע, כחודשיים לאחר ההתעללות האכזרית • רגשות מעורבים בעיר החרדית בבנימין (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

מחמוד קטוסה, שכתב האישום נגדו בגין תקיפת הילדה החרדית בוטל היום (שלישי), חזר לביתו ובני משפחתו כבר משוכנעים כי ישוב בקרוב גם למקום עבודתו.

אחיו, אנואר קטוסה אמר בשיחה עם כלי התקשורת כי אין שום מניעה שאחיו לא ישוב לעבוד במקום שהעסיק אותו כבר שמונה שנים, מיד אחרי שיתאושש מעט ממעצרו הממושך.

חרדי המתגורר בעיר החרדית בבנימין שם מתגוררת הילדה שהותקפה, שהיה בין מעסיקיו של מחמוד קטוסה, שיגר לו היום זר פרחים עם מכתב ברכה.

"למשפחת קטוסה היקרה! תמשיכו להיות אנשים טובים כפי שאתם. אנחנו שמחים בשחרור של מחמוד. הוא איש טוב וישר", נכתב על פתק ברכה המצורף לזר הפרחים.

לדבריו, מהרגע הראשון ידע כי לא מחמוד ביצע את התקיפה האכזרית, והוסיף כי הוא מקווה ומתפלל שהתוקף האמיתי של הילדה ייתפס במהרה וימצו איתו את הדין.

יצוין כי רק השבוע, חזרה הילדה בת ה-7 ללמוד בבית הספר, לראשונה מאז הותקפה באכזריות רבה. בעדותה, הצביעה הילדה על קטוסה ואמרה כי היא מזהה אותו בתור התוקף.

קטוסה עצמו אמר היום לכאן רשת ב', "אני לא מכיר את הילדה ולא ראיתי אותה. מההתחלה צעקתי ובכיתי ואמרתי להם 'אתם טועים בבן אדם, אני לא יכול לשמוע את זה'. נראה לי יש מישהו מאחורי הדבר הזה, מישהו אמר לה להצביע עליי, אני בטוח בזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר