ירוצו יחד?

ליצמן: נלך עם אלי ישי ו'הר המור', אבל הם לא יקבלו נציגים

סגן שר הבריאות גילה כי הושגו הבנות ראשונות עם אלי ישי, על בסיס ההסכם בבחירות הקודמות. סגן השר מאיר פרוש: "אלי ישי תרם לנו רבות, לא כמה אלפים בודדים כמו שיש כאלה שטוענים" (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: Miriam Alster/Flash90)

סגן השר יעקב ליצמן, מתייחס הערב (שלישי) למגעים עם יו"ר יחד אלי ישי ועם מפלגת 'נועם' של הרב צבי טאו, ומציג יעד שאפתני: עשרה מנדטים ליהדות התורה.

מוקדם יותר דווח ב'כיכר השבת' על ישיבה שנערכה היום בין ראשי יהדות התורה ליו"ר 'יחד' אלי ישי לקראת הבנות על תמיכת מפלגת 'יחד' ביהדות התורה.

בכנס אגודת ישראל בבני ברק שנערך בשעה זו, גילה סגן השר ליצמן כי כבר הושגו הבנות ראשוניות עם אלי ישי: "נלך שוב עם אלי ישי באותה מתכונת שהייתה בבחירות האחרונות". אמר.

ליצמן סיפר על המו"מ שניהלו מול יהדות התורה אנשי המפלגה החדשה 'נועם': "גם אנשי נועם/הר המור/תלמידי הרב טאו מדברים איתנו. בשמחה נרצה אותם, אך הובהר להם ולאלי ישי כי לא נוכל להכניס נציגים אחרים ברשימה".

ליצמן הוסיף כי "כל שיתוף פעולה אחר עם מפלגת 'נועם' בא בחשבון. השבת זה מאבק שלא נוותר עליו. כעת זו עת בחירות אבל זה נושא עקרוני".

לסיום אמר ליצמן: "שמעתי שהיעד של דרעי זה 10 מנדטים אז אנחנו גם לא פחות". עוד אמר: "נלך עם ביבי בלבד. לפיד לא בא בחשבון. נלך יחד עם דגל התורה באחדות מלאה".

סגן השר מאיר פרוש אמר במהלך הכינוס: "אנחנו נמצאים במגעים עם אנשי הרב טאו ואלי ישי שתרם לנו רבות בבחירות האחרונות ולא אלפים בודדים כמו שיש כאלה שטוענים. אנחנו נעשה הכל בכדי לחבר אותם גם הפעם ליהדות התורה".

במהלך הישיבה קבעו חברי אגודת ישראל את רשימת אגודת ישראל לכנסת. הרשימה תהיה כפי שהייתה בכנסת ה-21. בנוסף הסמיך מזכ"ל אגודת ישראל חנוך זייברט את חברי ועדת השמונה לשנות את הרכב הרשימה באם יהיה צורך קודם הגשת הרשימות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר