בעקבות 'כיכר'

מנהלי הת"תים נפגשו עם ראש העיר והגיעו עמו לפשרה

בעקבות הסערה שעוררו מנהלי החיידרים בירושלים כי לא יפעילו צהרונים בשנה"ל הבאה. ראש העיר נפגש איתם היום בעקבות 'כיכר' והגיעו להבנות והסירו את איום הסגירה (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
ראש העיר בפגישה עם מנהלי החיידרים בלשכתו (צילום: באדיבות המצלם)

לאחר חשיפת 'כיכר השבת' על איום מנהלי החיידרים בירושלים לא לקיים צהרונים בשנה הבאה, בעקבות כך שיש מפעילים חיצוניים שמפעילים את הצהרונים. משה ליאון הבטיח בעקבות 'כיכר השבת', כי ייפגש עם המנהלים כדי לדון בסוגיה, ואכן, היום (רביעי), נפגש איתם והצדדים הגיעו יחד להבנות ברורות.

אחד הנוכחים שנכח בפגישה אומר ל'כיכר השבת': "הייתה פגישה חיובית ומוצלחת. ראש העיר הסביר על המורכבות של העיר ועל הבעיות הגדולות שניצבות לפתחו מדי יום והצליח לשכנע את המנהלים, כי לא ניתן לעשות פתרון קסם. לכן כולם חייבים להגיע אחד לטובת השני עד לפתרון המלא".

בפגישה סוכם, כי בשנת הלימודים הקרובה הצהרונים יהיו במתכונת שתשמור על עצמאות הת"תים כפי שסוכם בפגישה. ראש העיר יקים צוות בשת"פ עם הת"תים. הצוות יבדוק את נושא הצהרונים ואת אופן הפעלת צהרוני הת"תים. הצוות יגיש את מסקנותיו עד ט"ו בשבט תש"פ.

כמו"כ ראש העיר התפלא על כך שהתתי"ם בירושלים לא מתוקצבים עבור ציוד בתתי"ם, כמו שאר מוסדות החינוך בעיר והבטיח לתקן זאת בהקדם.

על פי הסיכומים בפגישה, מנהל אגף פדגוגיה ינהל בימים הקרובים מו"מ בנוגע ליתרת תקציב.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון מסר לאחר הפגישה, כי "הילדים לפני הכל. לא אתן לאף ילד ירושלמי להיות מקופח. סגני רה"ע, אברהם בצלאל וישראל קלרמן ירכזו את הנושא".

באיגוד הת"תים הודו לליאון ואמרו: "אנו מודים לראש העיר על התגייסותו ודאגתו לילדים ולסגני רהע בצלאל וקלרמן על עזרתם".

מנהלי הת"תים אשר יוצגו בפגישה על ידי עורכי הדין ד"ר יחיאל וינרוט ויהודה רוזנגרטן ממשרד עו"ד וינרוט ושות' מסרו בתגובה ל'כיכר השבת': כי "הם מודים לראש העיר וסגניו על ההירתמות למען ילדי התתי"ם ובתקוה שהמתווה שהוסכם, ייושם בהצלחה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר